Reakcia na: Martin Fundárek #32150:
No myslel som to tak, že na električkových radiálach sú na zrušenie tak päť zastávok. Herlianska, Chlumeckého, Vozovňa Krasňany(ale tá je hlavne pre zamestnancov DPB - jednoducho nevedia prejsť 200metrov zo ŽST Vinohrady), Krčace vytvoriť jednu alebo dať ich obe naznamenie, Jurigovo námestie.
Plus ešte nejaké úpravy v centre napríklad Vazovova a Floriánske nám. vytvoriť jednu zastávku pred daňovým úradom,...
S dochádzkovými vzdialenosťami som to myslel skôr celkovo. Pri jednotlivých zastávkach sa to predĺži, ale priemerne ani moc nie. Jedine, že by to zoškrtali nejako radikálne ale toho sa nebojím.
A s tvojím príspevkom #29902 súhlasím, no nezdá sa mi, že by to bolo 20s. zdá sa mi to nejako málo. Znovu použijem príklad Zátišie - ZP a premávkovú rýchlosť 28km/hod a priemerná električiek je tuším 14km/hod(rok 1991), tak jeden kilometer zvládnu pri jazde na Vajnorskej za 2,14minúty a pri celkovom stave za 4,28minúty a to je rozdiel. A to pritom trať na Vajnorskej nie je ideálna a tak sa nedá ísť tých 55 stále.
J
Základnou filozofiu toho všetkého je, že to nebude stáť na križovatkách pretože sa prihláci na počítači svetelnej signalizácie a dostane zelenú (niečo sa už začína rysovať v Dúbravke, aj keď to ešte nefunguje, ale snímače sú), že v centre bude raz pod zemou, a že priemerná premávková rýchlosť bude rovnaká alebo aspoň približujúca sa metru. Že vzdialenosť ktorú prekoná metro v Prahe bude trvať rovnako rýchlo aj električke v Bratislave.