Reakcia na: fobust #31329:
Drahý fobust.Nieje pravda,že Dragan zakázal údržbu a opravy HV.Údržba a opravy normálne pokračujú.Až nato,že niektorý urazení jedinci vyhlasujú,že končia s jazdením na HV.Asi predpokladajú,že ich bude niekto prehovárať alebo nasilu držat.Asi sa sklamú...Mohol by som Ti povedať ako niektorí "priatelia dopravy"natierali zberač na 38 na červeno.Mali to dohodnuté s Weiglom.Ale keby Weigl videl ako visia desiati"priatelia"na streche voza pod zapnutou trolejou,asi by sa smiechu nezdržal.A keby niekto z nich zahučal dole zo strechy údržba HV skončí asi nadobro.Tak isto Ti možem napísať o nepovolených zásahoch do zapojení vozidiel,nepovolených úpravách brzdových mechanizmov,čiernych jazdách vozidiel BEZ TECH.PREUKAZOV a REV.SPRÁV.Tieto nepovolené úpravy robia osoby ktoré nemajú oprávnenie na samostatnú činnosť na zariadeniach tr.vozídiel, ohrozujú cestujúcich vonku a pracovnikov dielní v areáli.ak máš záujem môžeme podiskutovať,kľudne aj s GR.Predložím dôkazy a kľudne budem menovať a nie sa schovávať za prezívku.KEĎ HAJZEL,TAK PORIADNY.ČO TY NA TO????
Papyr
Predlzenie dialnice D1 od Budimira po Milhost st.hr. by sa malo zacat realizovat co najskor. Dokonca by sa tym jednym vrzom vyriesil i obchvat Kosic a samotna stavba by nebola taka narocna, kedze by viedla v celej trase po rovine (udolie Torysy). Zaujem na predlzeni v useku Hidasnemeti st.hr. - Miskolc by mala mat aj madarska vlada, pretoze vychodne casti Madarska su na tom podobne, ako vychod Slovenska. Zas na druhej strane - ked sa dnes postavis na hranicny priechod Milhost-Hidasnemeti, zistis, ze pre ten objem dopravy, ktory tam je, bohate postacuje ta dvojprudova cesta...