fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Papyr
Predlzenie dialnice D1 od Budimira po Milhost st.hr. by sa malo zacat realizovat co najskor. Dokonca by sa tym jednym vrzom vyriesil i obchvat Kosic a samotna stavba by nebola taka narocna, kedze by viedla v celej trase po rovine (udolie Torysy). Zaujem na predlzeni v useku Hidasnemeti st.hr. - Miskolc by mala mat aj madarska vlada, pretoze vychodne casti Madarska su na tom podobne, ako vychod Slovenska. Zas na druhej strane - ked sa dnes postavis na hranicny priechod Milhost-Hidasnemeti, zistis, ze pre ten objem dopravy, ktory tam je, bohate postacuje ta dvojprudova cesta...