fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
J
Re #31385 Johny: By som rád videl ako by 5 liniek v Karlovke malo 4minútoví interval. Tie kolóny na Lafranconi a Molecovej by som rád videl. Treba si pozrieť prepravnú kapacitu, nie intervali. Interval je problém veľkého počtu liniek. Trebalo by ich zracionalizovať, ale to už sa tu preberalo. Aj ke%d kapacita v čase 7.00 až 8.00 by mohla byť väčšia.