Reakcia na: J #31394:
Takych clankov mozem napisat, kolko chcem. Uvidime casom, ci na nom bolo nieco pravdy. Ale najviac ma dojal Rusko...
"Rozvoj automobilového priemyslu na Slovensku však podľa prezidenta ZAP SR bude musieť okrem cielených zmien vo vzdelávaní podporiť aj zvýšená mobilita obyvateľstva. Prispieť k tomu má výstavba nájomných bytov v okolí miest Bratislava, Trnava a Žilina a urýchlené dobudovanie kritických úsekov chýbajúcej diaľničnej siete. Z niektorých hladových dolín pritom podľa Ruska budú musieť ľudia odísť za prácou do iných miest."
Ako keby to bol taky velky problem, lokalizovat nove zavody blizsie k hladovym dolinam... Preco nemoze byt automobilka na pol cesty medzi Presovom a Kosicami? Preco nutne len v okoli Bratislavy, Trnavy a Ziliny? Kto ma zaujem na tom, aby sa jedna cast Slovenska vyludnila a byty, ktorych tam uz dnes stoji pozehnane (a su velmi lacne) zostali prazdne a chatrajuce, pricom druha cast by zazila boom bytov a obyvatelstva? Preco? Co sme komu spravili?
J
Re #31385 Johny: By som rád videl ako by 5 liniek v Karlovke malo 4minútoví interval. Tie kolóny na Lafranconi a Molecovej by som rád videl. Treba si pozrieť prepravnú kapacitu, nie intervali. Interval je problém veľkého počtu liniek. Trebalo by ich zracionalizovať, ale to už sa tu preberalo. Aj ke%d kapacita v čase 7.00 až 8.00 by mohla byť väčšia.