fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Inak mu to bolo jedno.
fobust
Tak napriklad iba interier nie je zdaleka na urovni 21 Tr, vzadu je odporne "kino". Dvere su oproti 21 Tr tiez uzsie. Kabina vodica je asi to najhorsie co si viem predstavit. Vypraval som sa s vodicmi nasej 21 Tr, oni si vyskusali aj 24ku a nesetrili pritom nadavkami. Staci? ?