Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #31415:
Závidíme.

Re #31417 Sarko: A v Ke naskapanie.
Papyr: Čo na to povedať, v Praze je blaze a v Bratislave brutálne...
Reply on: Blackhawk #31413:
Pokusam sa. Dufam ze to vide
Musim vas trochu podrazdit... V Prahe od vcerajsej noci jazdi nova elektrickova nocna linka cislo 59 v trase Nadrazi Hostivar - Lazarska - Sidliste Repy. Interval je 30 minut, ako aj na ostatnych osmich linkach nocnych elektriciek. V prvej casti trasy tvori preklad s linkou 57, v druhej casti s linkou 58, takze Hostivar i Repy maju celonocne spojenie z centra v intervale 15 minut (doteraz 30 minut).

Zavidite? 🙂
fobust:Kabínka je taká akú si dodávateľ objedná.Bratislavská 21Tr je jediná s veľkou kabínou.A tie malé kabínky nie sú o nič lepšie než tá CityBusová.Keby si DPB objednal tak mu určite aj 24Tr spravia s veľkou kabínou.A okrem toho,aký význam má básniť o 21Tr,keď sa už nevyrába a nebude vyrábať?Taká je realita a treba ju akceptovať.No a k pomocnému pohonu:V Kapfenbergu nemali trolejbusy s pomocným pohonom.Tam mali duobusy.Daj si od niekoho vysvetliť rozdiel lebo ja som ho tu vysvetľoval už veľakrát a opakovať to už zase nebudem.Pomocný pohon majú napríklad VSETKY trolejbusy v Solingene od začiatku existencie prevádzky.A prosperujú veľmi dobre.
Reply on: BM #31371:
Dík,že sa snažíš uviesť veci na správnu mieru.Snáď sa Ti to podarí.
Reply on: NIEKTO z DPB #31325:
Tak ludia pracujúci s HV patria do kancelárií????A čo povieš na vodiča ktorý sa bez VZDELANIA A PRAXE tlačí na miesto technika II.DTPE.To sme dopadli zbohom rodina.Chceš vedieť jeho meno??????
Reply on: fobust #31329:
Drahý fobust.Nieje pravda,že Dragan zakázal údržbu a opravy HV.Údržba a opravy normálne pokračujú.Až nato,že niektorý urazení jedinci vyhlasujú,že končia s jazdením na HV.Asi predpokladajú,že ich bude niekto prehovárať alebo nasilu držat.Asi sa sklamú...Mohol by som Ti povedať ako niektorí "priatelia dopravy"natierali zberač na 38 na červeno.Mali to dohodnuté s Weiglom.Ale keby Weigl videl ako visia desiati"priatelia"na streche voza pod zapnutou trolejou,asi by sa smiechu nezdržal.A keby niekto z nich zahučal dole zo strechy údržba HV skončí asi nadobro.Tak isto Ti možem napísať o nepovolených zásahoch do zapojení vozidiel,nepovolených úpravách brzdových mechanizmov,čiernych jazdách vozidiel BEZ TECH.PREUKAZOV a REV.SPRÁV.Tieto nepovolené úpravy robia osoby ktoré nemajú oprávnenie na samostatnú činnosť na zariadeniach tr.vozídiel, ohrozujú cestujúcich vonku a pracovnikov dielní v areáli.ak máš záujem môžeme podiskutovať,kľudne aj s GR.Predložím dôkazy a kľudne budem menovať a nie sa schovávať za prezívku.KEĎ HAJZEL,TAK PORIADNY.ČO TY NA TO????
Reply on: Papyr #31408:

A to chces mat vsetky trolejbusy s pomocnym nafotvym pohonom? Aby sme nedopadli ako Kapfenberg... ! ?
Reply on: J #31403:
nadalej si myslim, ze je to bananova investicia. Aspon teda to, ze nizkokvalifikovanych zamestnancov bude podstatne viac, ako odbornikov. Ale vychod potrebuje COKOLVEK, akukolvek pracovnu prilezitost, aj bananovu. Kto pozna situaciu vo vlakoch Praha-Kosice, ten vie, aki ludia z vychodu odchadzaju a za akou pracou. Montaze a stavby v Prahe, automobilka v Boleslavi, sestricky do ceskych nemocnic, nocni straznici v Prahe, ano, aj profesionalni vodici autobusov. Na vychode zije tiez dost ludi s nizkym vzdelanim, ale chutou pracovat. Lenze migracia obyvatelstva nebude fungovat vzdy tak, ako dnes, kedy jeden clen rodiny pracujuci v CR alebo Nemecku zivi zbytok. Casom to bude tak, ze sa tam prestahuju cele rodiny. Ze to nie je pre Slovensko idealne, je snad jasne...

Predlzenie dialnice D1 od Budimira po Milhost st.hr. by sa malo zacat realizovat co najskor. Dokonca by sa tym jednym vrzom vyriesil i obchvat Kosic a samotna stavba by nebola taka narocna, kedze by viedla v celej trase po rovine (udolie Torysy). Zaujem na predlzeni v useku Hidasnemeti st.hr. - Miskolc by mala mat aj madarska vlada, pretoze vychodne casti Madarska su na tom podobne, ako vychod Slovenska. Zas na druhej strane - ked sa dnes postavis na hranicny priechod Milhost-Hidasnemeti, zistis, ze pre ten objem dopravy, ktory tam je, bohate postacuje ta dvojprudova cesta...
Reply on: fobust #31402:
nestaci. Dvere su uzsie o nejakych 16 cm. Kabinu vodica si vodici presovskych Citybusov velmi pochvaluju, mozno mate nejakych inych vodicov. Odporne kino vzadu skryva vykonny dieselmotor, s ktorym sa da aj slusne jazdit, na rozdiel od 21 TrACI. Takze dalej.
spokojný čitateľ

spokojný čitateľ

Čo sa zmenilo na CP 35-ky? Zdá sa mi, že ani odchody ani chrono. Tak čo potom?
Reply on: BM #31390:
Aké?
Reply on: fobust #31402:
Zaujímavé. Ja som sa rozprával s vodičom 21Tr a akurát hovoril, že 24Tr nemá dobrý priestor na odkladanie vecí, ale inak to nejako nekomentoval. Nadávky žiadne. A ešte ako rozdiel hovoril, že to má baterkový pomocný pohon, čo už ale je minulosťou. 🙂 Inak mu to bolo jedno.
Reply on: J #31403:
Mňa stojí 8 Sk oficiálne, 0 Sk neoficiálne. 😛
Reply on: Papyr #31400:
No, tiež to nevidím až tak ružovo. teda tých 7% VŠ vzdelaných, že zamestnajú to by som aj bral, ale že zo SR bude konštruktérske, respektíve vývojové centrum automobilového priemyslu na svete, to by som videl skôr pesimisticky. Ale bodaj by.
Vidíš, nedávno to bola banánová investícia, teraz by na východ bodla. Vláda predsa rozhodla, že stimuly bude dávať len investorom do NR, BB, KE a PO. Možno sa podarí priťiahnuť niekoho veľkého ešte. Veď keď KIa mohli dať prísľub, že napoja ZA na dialnicu, tak to isté by sa dalo, že napoja KE na Maďarskú diaľnicu. Investorovi môže byť jedno, kade pôjde.
A čo sa výberu lokality investície týka, nerozhoduje o tom vláda. KIA dostala na výber niekoľko lokalít, vybrala si ZA. Zostáva len dúfať, že aj na východe sa ľady pohnú. Nič viac by som si neželal viac. Totižto bohatší východ=bohatšia Bratislava a keď bude východ na tom dobre, tak možno aj východniarska nevraživosť voči Bratislave sa dá na ústup.

Re #31401 Papyr: Taký voz určite nie, len bohužial odmietajú to čo máme a tak sadajú do svojich 5 miestnych tátošov. Skutočne nie je dôvod odmietať 24Tr. Treba ho porovnať s trolinom a víťaza kúpiť.

Zajtra idem do Viedne a čo ma veľmi prekvapilo je, že cesta autobusom do Viedne stojí vlakom menej ako busom. A u busu aj keď si uplatním zľavu. Vlak stojí 315, bus 410 a so zľavou 350. ? ? ? Takže všetci ideme vlakom 😃
Reply on: Papyr #31401:

Tak napriklad iba interier nie je zdaleka na urovni 21 Tr, vzadu je odporne "kino". Dvere su oproti 21 Tr tiez uzsie. Kabina vodica je asi to najhorsie co si viem predstavit. Vypraval som sa s vodicmi nasej 21 Tr, oni si vyskusali aj 24ku a nesetrili pritom nadavkami. Staci? ?
Reply on: fobust #31391:
Objasni mi prosim presne, co ti vadi na 24 Tr. Nechcem pocut vseobecne kydy, ze je to fuj lebo je to Karosa, ale PRESNE postrehy, ktore by potvrdzovali, ze to nie je dobre vozidlo. Vykon na elektricky pohon to ma dvakrat vacsi ako 14 Tr. Na diesel to jazdi tiez velmi zivo. Je to nizkopodlazne a vcelku moderne. Ja viem, ze karoseria Citybusu je koncepcne desat rokov v minulosti, ale vsetky bratislavske vozy su koncepce minimalne 30, ale aj 40-50 rokov stare. Co ti teda vadi na 24 Tr?

Svojim postojom mi pripominas zobraka, ktory odmieta od ludi brat prispevky mensie ako 500-korunacky... Uvedomte si, v akej mizerii (ked nechcem rovno napisat v p..i) ste! Myslim, ze Bratislavcania v sucasnej situacii nemaju ani najmensie pravo odmietat takyto voz.
Reply on: J #31394:
Takych clankov mozem napisat, kolko chcem. Uvidime casom, ci na nom bolo nieco pravdy.
Ale najviac ma dojal Rusko...

"Rozvoj automobilového priemyslu na Slovensku však podľa prezidenta ZAP SR bude musieť okrem cielených zmien vo vzdelávaní podporiť aj zvýšená mobilita obyvateľstva. Prispieť k tomu má výstavba nájomných bytov v okolí miest Bratislava, Trnava a Žilina a urýchlené dobudovanie kritických úsekov chýbajúcej diaľničnej siete. Z niektorých hladových dolín pritom podľa Ruska budú musieť ľudia odísť za prácou do iných miest."

Ako keby to bol taky velky problem, lokalizovat nove zavody blizsie k hladovym dolinam... Preco nemoze byt automobilka na pol cesty medzi Presovom a Kosicami? Preco nutne len v okoli Bratislavy, Trnavy a Ziliny? Kto ma zaujem na tom, aby sa jedna cast Slovenska vyludnila a byty, ktorych tam uz dnes stoji pozehnane (a su velmi lacne) zostali prazdne a chatrajuce, pricom druha cast by zazila boom bytov a obyvatelstva? Preco? Co sme komu spravili?
Reply on: fobust #31393:
A Karosa B961 je lepší autobus ako Ikarus 280 ? ? ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.