Reply on: fobust #31391:
Objasni mi prosim presne, co ti vadi na 24 Tr. Nechcem pocut vseobecne kydy, ze je to fuj lebo je to Karosa, ale PRESNE postrehy, ktore by potvrdzovali, ze to nie je dobre vozidlo. Vykon na elektricky pohon to ma dvakrat vacsi ako 14 Tr. Na diesel to jazdi tiez velmi zivo. Je to nizkopodlazne a vcelku moderne. Ja viem, ze karoseria Citybusu je koncepcne desat rokov v minulosti, ale vsetky bratislavske vozy su koncepce minimalne 30, ale aj 40-50 rokov stare. Co ti teda vadi na 24 Tr? Svojim postojom mi pripominas zobraka, ktory odmieta od ludi brat prispevky mensie ako 500-korunacky... Uvedomte si, v akej mizerii (ked nechcem rovno napisat v p..i) ste! Myslim, ze Bratislavcania v sucasnej situacii nemaju ani najmensie pravo odmietat takyto voz.
Papyr
Ale najviac ma dojal Rusko...
"Rozvoj automobilového priemyslu na Slovensku však podľa prezidenta ZAP SR bude musieť okrem cielených zmien vo vzdelávaní podporiť aj zvýšená mobilita obyvateľstva. Prispieť k tomu má výstavba nájomných bytov v okolí miest Bratislava, Trnava a Žilina a urýchlené dobudovanie kritických úsekov chýbajúcej diaľničnej siete. Z niektorých hladových dolín pritom podľa Ruska budú musieť ľudia odísť za prácou do iných miest."
Ako keby to bol taky velky problem, lokalizovat nove zavody blizsie k hladovym dolinam... Preco nemoze byt automobilka na pol cesty medzi Presovom a Kosicami? Preco nutne len v okoli Bratislavy, Trnavy a Ziliny? Kto ma zaujem na tom, aby sa jedna cast Slovenska vyludnila a byty, ktorych tam uz dnes stoji pozehnane (a su velmi lacne) zostali prazdne a chatrajuce, pricom druha cast by zazila boom bytov a obyvatelstva? Preco? Co sme komu spravili?