Reakcia na: fobust #31329:
Drahý fobust.Nieje pravda,že Dragan zakázal údržbu a opravy HV.Údržba a opravy normálne pokračujú.Až nato,že niektorý urazení jedinci vyhlasujú,že končia s jazdením na HV.Asi predpokladajú,že ich bude niekto prehovárať alebo nasilu držat.Asi sa sklamú...Mohol by som Ti povedať ako niektorí "priatelia dopravy"natierali zberač na 38 na červeno.Mali to dohodnuté s Weiglom.Ale keby Weigl videl ako visia desiati"priatelia"na streche voza pod zapnutou trolejou,asi by sa smiechu nezdržal.A keby niekto z nich zahučal dole zo strechy údržba HV skončí asi nadobro.Tak isto Ti možem napísať o nepovolených zásahoch do zapojení vozidiel,nepovolených úpravách brzdových mechanizmov,čiernych jazdách vozidiel BEZ TECH.PREUKAZOV a REV.SPRÁV.Tieto nepovolené úpravy robia osoby ktoré nemajú oprávnenie na samostatnú činnosť na zariadeniach tr.vozídiel, ohrozujú cestujúcich vonku a pracovnikov dielní v areáli.ak máš záujem môžeme podiskutovať,kľudne aj s GR.Predložím dôkazy a kľudne budem menovať a nie sa schovávať za prezívku.KEĎ HAJZEL,TAK PORIADNY.ČO TY NA TO????
Papyr
Ale najviac ma dojal Rusko...
"Rozvoj automobilového priemyslu na Slovensku však podľa prezidenta ZAP SR bude musieť okrem cielených zmien vo vzdelávaní podporiť aj zvýšená mobilita obyvateľstva. Prispieť k tomu má výstavba nájomných bytov v okolí miest Bratislava, Trnava a Žilina a urýchlené dobudovanie kritických úsekov chýbajúcej diaľničnej siete. Z niektorých hladových dolín pritom podľa Ruska budú musieť ľudia odísť za prácou do iných miest."
Ako keby to bol taky velky problem, lokalizovat nove zavody blizsie k hladovym dolinam... Preco nemoze byt automobilka na pol cesty medzi Presovom a Kosicami? Preco nutne len v okoli Bratislavy, Trnavy a Ziliny? Kto ma zaujem na tom, aby sa jedna cast Slovenska vyludnila a byty, ktorych tam uz dnes stoji pozehnane (a su velmi lacne) zostali prazdne a chatrajuce, pricom druha cast by zazila boom bytov a obyvatelstva? Preco? Co sme komu spravili?