Inak ta rychlodraha, premyslal som o tom vsetkom ale neviem dojst na 5 veci, neviete dakdo poradit ???
1. Ono ta rychlodraha mozno urychli prechod petrzalkou ale za mostom na Safku bude musiet opat stat len na semaforoch ako autobusi, takze v spicke ako som dakde videl tie intervali suprav ake by mali byt, sa mi vidí, ze v spicke sa nahromadi vela suprav od Safka az do Petrzalky takze vznikne opat len zapcha................
2. Nebolo by rozumnejsie, ked su tie supravy obojsmerne/teda aspon vacsina byva co som videl/ aby na sefku vliezla suprava pod krizovatkou do tunela/cca dlheho ako suprava/ tam by ludia vystupili a proste by sa vydala druhym smerom ???/Aby ju nebrzdili ziadne semafory/
3. Podla mna suprava pobere ludi len z oblasti koridoru v Petrzalke, podla mna by bolo omnoho lepsie, keby sa urobili v Petržalke z nej aspon dve vetvy aby teda pokrila aspon vacssiu cast, lebo kym sa ja k nej dostanem autobusom, tak uz budem davno v meste s autobusom cez iný most
4. Mimochodom na stranke je ten planik tej rychlodrahy ale nieje mi vobec jasne ci bude dvojkolajna alebo nie, ani sa o tom nikde nepise, a ak nie tak potom ako to bude premavat ??? Na moste predsa chcu nechat niaky prejazd pre sanitky a tak, takze to budu tie supravy vzdy cakat???O ake zrychlenie teda pojde???
5. No a posledna vec, zo schem nieje vobec jasne ako sa to v meste bude otacat, iba je pisane o zdvojkolajneni sturovej a trianglu pri Luxore.To pojde okolo divadla a spet cez Safko???Neviem si predstavit take dlhocizne supravy jazdit po meste v tych krizovatkach a prudkych oblukoch
Mimochodom ani zastavky na taku dlzku niesu usposobene a Sturova zasa je aj dost prepchata ulica.......... ? ? ? ?
1. Ono ta rychlodraha mozno urychli prechod petrzalkou ale za mostom na Safku bude musiet opat stat len na semaforoch ako autobusi, takze v spicke ako som dakde videl tie intervali suprav ake by mali byt, sa mi vidí, ze v spicke sa nahromadi vela suprav od Safka az do Petrzalky takze vznikne opat len zapcha................
2. Nebolo by rozumnejsie, ked su tie supravy obojsmerne/teda aspon vacsina byva co som videl/ aby na sefku vliezla suprava pod krizovatkou do tunela/cca dlheho ako suprava/ tam by ludia vystupili a proste by sa vydala druhym smerom ???/Aby ju nebrzdili ziadne semafory/
3. Podla mna suprava pobere ludi len z oblasti koridoru v Petrzalke, podla mna by bolo omnoho lepsie, keby sa urobili v Petržalke z nej aspon dve vetvy aby teda pokrila aspon vacssiu cast, lebo kym sa ja k nej dostanem autobusom, tak uz budem davno v meste s autobusom cez iný most

4. Mimochodom na stranke je ten planik tej rychlodrahy ale nieje mi vobec jasne ci bude dvojkolajna alebo nie, ani sa o tom nikde nepise, a ak nie tak potom ako to bude premavat ??? Na moste predsa chcu nechat niaky prejazd pre sanitky a tak, takze to budu tie supravy vzdy cakat???O ake zrychlenie teda pojde???
5. No a posledna vec, zo schem nieje vobec jasne ako sa to v meste bude otacat, iba je pisane o zdvojkolajneni sturovej a trianglu pri Luxore.To pojde okolo divadla a spet cez Safko???Neviem si predstavit take dlhocizne supravy jazdit po meste v tych krizovatkach a prudkych oblukoch

tr3mp
- rekonštrukcia mosta, cca 0,5 mld
- koľajová trať Šafárikovo nám. - Janíkov dvor (plne segregovaná), stavaná tak, že by v nej v budúcnosti mohlo premávať aj metro (aspoň takto mi to vravel Kolada)
- vozovňa Janíkov dvor
- nové veľkokapacitné električky - spomínalo sa 25 ks (1 ks min. 60 mil. Sk -> 25 ks 1,5 mld, možno viac?)
- začiatok výstavby polovica rok 2006 (najskorší možný termín kvoli všetkým povinným zákonným lehotám), koniec 2008, dohromady 2 roky = 8 km + vozovňa
v porovnaní s Prahou:
- v tej cene zrejme nie sú započítané nové súpravy na dostavaný úsek
- vozovňa pre trasu C už je postavená
- tunel bol postavený mimo hlavného toku ako dva betónové tubusy a do rieky zaplavený - tiež si neviem predstaviť pri prietoku a rýchlosti Dunaja predstaviť túto technológiu - Vltava je oproti Dunaju mláčka