Reply on: qwix #31131:
Ako? Predsa na plné pecky
V Rumunsku sa nad takouto traťou nikto nevzrušuje ...Aj v susednom Arade sú celkom pekné trate, odporúčam sa zastaviť pri ceste okolo ?
Napr.:
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ro/trams/Arad/Tatra/Arad145-6-030815-NZA.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ro/trams/Arad/Tatra/Arad1xx-6-030816-NZA.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ro/trams/Arad/Timis/AR-TIMIS2-1.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/ro/trams/Arad/Timis/Arad15-12--Ghioroc--030815-NZA.jpg
Jednoducho paráda ...
)
tr3mp
- rekonštrukcia mosta, cca 0,5 mld
- koľajová trať Šafárikovo nám. - Janíkov dvor (plne segregovaná), stavaná tak, že by v nej v budúcnosti mohlo premávať aj metro (aspoň takto mi to vravel Kolada)
- vozovňa Janíkov dvor
- nové veľkokapacitné električky - spomínalo sa 25 ks (1 ks min. 60 mil. Sk -> 25 ks 1,5 mld, možno viac?)
- začiatok výstavby polovica rok 2006 (najskorší možný termín kvoli všetkým povinným zákonným lehotám), koniec 2008, dohromady 2 roky = 8 km + vozovňa
v porovnaní s Prahou:
- v tej cene zrejme nie sú započítané nové súpravy na dostavaný úsek
- vozovňa pre trasu C už je postavená
- tunel bol postavený mimo hlavného toku ako dva betónové tubusy a do rieky zaplavený - tiež si neviem predstaviť pri prietoku a rýchlosti Dunaja predstaviť túto technológiu - Vltava je oproti Dunaju mláčka