Reply on: Jonny #31122:
Pokiaľ viem, v tých 8,5 mld. Sk je- rekonštrukcia mosta, cca 0,5 mld
- koľajová trať Šafárikovo nám. - Janíkov dvor (plne segregovaná), stavaná tak, že by v nej v budúcnosti mohlo premávať aj metro (aspoň takto mi to vravel Kolada)
- vozovňa Janíkov dvor
- nové veľkokapacitné električky - spomínalo sa 25 ks (1 ks min. 60 mil. Sk -> 25 ks 1,5 mld, možno viac?)
- začiatok výstavby polovica rok 2006 (najskorší možný termín kvoli všetkým povinným zákonným lehotám), koniec 2008, dohromady 2 roky = 8 km + vozovňa
v porovnaní s Prahou:
- v tej cene zrejme nie sú započítané nové súpravy na dostavaný úsek
- vozovňa pre trasu C už je postavená
- tunel bol postavený mimo hlavného toku ako dva betónové tubusy a do rieky zaplavený - tiež si neviem predstaviť pri prietoku a rýchlosti Dunaja predstaviť túto technológiu - Vltava je oproti Dunaju mláčka

galiyosha
Re #31114 pop: Najjednoduchsie mas podla mna nasadnut na linku 93 smer Hlavna stanica, vystupit az na konecnej (tj na Hlavnej stanici), prestupit na trolejbus 201 alebo 210 alebo autobus 61 alebo 74 a vystupit na zastavke Karpatska (druha zastavka). Pripadne mozes z 93 vystupit jednu zastavku pred konecnou (SAV) a k YMCA prejst ten kusok po Sancovej peso.
Len pozor, linka 93 stoji sice na ZST Petrzalka, no nie na tej zastavke pred stanicnou budovou, ale na tej, ktora je na Panonskej ceste (vypadovka na mesto za zeleznicnou tratou). Dostanes sa na nu podchodom popod nastupistia a prechodom cez cestu (je tam prechod).