Tak, tak a to si ešte ako slušný príklad môžeme zobrať aj z KT8, kde je medzi 1. a 2. a 3. a 4. dverami tiež usporiadanie sedadiel 2+2.
Ale tak ako dnes nadávame na plesnivé kachny, také isté plesnivé môžu byž aj neviem aké drahé NP električky. Treba sa pozrieť, aké "plesnivé" kachny majú v Ostrave, Brne a Prahe.
predstavit sa to da,ale moj nazor: robit sa to nebude.
A ved ked chceme 100% npodlaznu elektricku, je tu este Alstom, Bombardier. Oni maju svoje vozidla odskusane casom aj na 1000mm.
(Samozrejme, nebude to ale ako ULF-podlaha 152mm nad hlavou kolaje-to je viedensky extrem, ale 350mm ako je zvykom)
Vezmi si sirku ulicky v Solarise Urbino 15, pri dvoch zadnych napravach, alebo vseobecne sirku ulicky aj v Bratislavskom Ik412. Takisto v 14 Tr pri napravach a vseobecne vsade kde je 2+2. Ja si viem velmi dobre predstavit ULF na metrovy rozchod, co som na Tramwaytagu na to kukal tak upravit to je najmenej, na rozidel od Astry.
ked som videl CTrunner na 900mm, neveril som ako dokazali do tej casti, kde su podvozky dat este sedacky na kazdu stranu jedna, a ulicka uplne postacujuca, co sa tyka sirky.
Ja si v prvom rade v rozpore s názorom DP myslím, že BA potrebuje v prvom rade HLAVNE klobásové trolejbusy. Ešte minimálne celú 212 treba dať do klobás, aj niečo z Trnávky by sa hodilo kĺbové a 14Tr stačí slušná generálka - t.j. v Zlíne, nie v ÚDTDPB... A klobásky by mohnli byť Soplaris Vytrolíno 18...
Ja som to nemyslel vazne. Ale ked sa tak zamyslim, myslis ze by boli schopny postavat aj skutocnu elektricku, s tymi dvoma podvozkami vo VP casti hnacimi?
Ako sa dajú vidieť Tvoje fotky z minulého týždňa?
Re #31087 fobust: Áno, vozidlo s dvomi hnanými nápravami je ako električka pre Bratislavu úplne ideálne. Bude to mať jazdné vlastnosti novokáčera s poruchou jedného meniča, bude sa to v oblúkoch zrážať ale to nič, to sa len také detailíkä ? .
Inak predpokladam, ze karoseria SOR BN12 bude pred parohizaciou upravena tak, aby z toho nebola taka preliezka ako v sucasnosti a bolo to tak vozidlo skutocne NP, nielen akoze-NP kvoli dotaciam. Navyse ak sa skutocne naplni "revolucna" informacia z agentury JPP, tak nebudem mat vobec nic proti tomu, aby sa taky dratolez objavil v uliciach Bratislavy. Dokonca ho tu privitam daleko radsej, ako 24Tr, ktora ma sice nezhnusila, ale trikrat nadseny som z nej tiez nebol.
Chystana elektricka od DPO-Inekon udajne bude mat vsetky vstupy len do NP casti. VP cast tak bude pristupna len zvnutra vozidla. To dany problem podla mna riesi celkom uspokojivo.
Tak potom si objednajme to co jazdi na TEZ. Trosku sa to upravi aby to malo viac dveri a skrinu zuzime na 2.65 metra s tym, ze to bude zvladat obluky s polomerom 20 metov namiesto 40. A podporime aj domaci trh. Som blazon, ja viem.
Lenže u Astry a spol. môžeš nastúpiť nielen do NP časti ale aj do VP časti, pričom VP časť a užšie dvere sa nachádzajú práve v miestach, ktoré korytnačky, horolezci, hokejisti a lyžiari pre nástup do vozidla preferujú...
Podla mna je znacny rozdiel, ci nastupim do NP casti a vsetky sedacky na okolo su na nizkej podlahy, pricom ak chcem, mozem pokracovat do VP casti, kde su vsetky sedacky opat na urovni podlahy (ak sa nemylim, tak to ma Astra a Trio), ako ked sice nastupim do NP casti, ale s vynimkou sklapacich nie su na urovni nizkej podlahy _ziadne_ sedacky a na ktorukolvek sedacku sa musim stverat. _To_ je podla mna preliezacka, nie to, ze cast vozidla je NP kompletne aj so sedackami, a cast je VP.
Osobne dokonca toto druhe riesenie preferujem pred plnou NP, kedze umoznuje usporiadanie 2+1 po celej dlzke vozidla, ale to uz je asi cisto moja uchylka, ze 2+2 bytostne neznasam.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023