No mne sa zda ze BA ma okolo 10 mld korun rozpocet, OK, moze byt, maju viac prachov, tam ma mesto asi vlastnu kapitolu v statnom rozpocte, BA bohuzial nie,zase by cele Slovensko vykrikovalo na BA jaky sme darmozraci 
Ale aj tak je to viac ako otazne za co mi ideme platit 8,5 mld a za co oni zaplatili cca zrovnatelen prachy - razeny tunel pod Vltavou a cela trasa pod zemou VS elektricka po opravenom moste a ostatok po povrchu/novy usek metra v Prahe je kratsi a Vltava je o dost mensia rieka ale aj tak sa mi to nezda......................

Ale aj tak je to viac ako otazne za co mi ideme platit 8,5 mld a za co oni zaplatili cca zrovnatelen prachy - razeny tunel pod Vltavou a cela trasa pod zemou VS elektricka po opravenom moste a ostatok po povrchu/novy usek metra v Prahe je kratsi a Vltava je o dost mensia rieka ale aj tak sa mi to nezda......................
si
2. prechod cez rieku - to je vecou nielen velkosti a prietoku rieky, ale aj toho ake tam je podlozie (v pripade tunalu aj nadlozie) a kopa ineho bordelu... a nezabudni ze v BA to nie je iba prechod cez rieku, ale aj oprava najstarsieho z mostov (a dost rozsiahla) [inac osobne by som z toho mosta tu celu staru konstrukciu zhodil a spravil novu, nebude to podla mna omnoho drahsie ako to co chcu nasi radni pani skusat (neviem ci to vobec uz niekde take robili) a bude to mat aspon riadnu zivotnost...
3. rychlodrazna elektricka v petrzalke by mala mat komplet mimourovnove krizovania, pravdepodobne bude zapustena kusok pod uroven terenu,... takze ono k tomu aby si to zakryl a dostal z toho trat obdobnu ako je v metre by uz prilis vela nebolo treba... co sa tyka cenovych rozdielov, tak nezabudaj ze prazaci maju vybudovane zazemie pre metro, takze v tych nakladoch nevidis ziadne vozovne a dokonca pravdepodobne ani ziadne nove vozne (tie ak vobec musia neake dokupit, tak budu zasite ako polozka niekde inde