Reakcia na: Andy #29431:
K tomu onému, zamestnancovi - keby v BEÚSe drôtolezom nešéfoval onen zamestnanec, zvaný ing. Jaroslav Sanosošrotovač Psychopatický a nemal pod sebou ing. Jána Rábofila Podivného, tak by som možno dodnes jazdil s torlejbusom. Ale keďže pod tykým čímsi som odmietal pracovať, tak už s trolejbusom nejazdím a tým dvom pánom by som vlastne mohol poďakovať za to, že som na lepšom ? .
Z
Vo všetkým mojich vlastných študijných materiáloch či príručkách som nenašla zmienku o údajnom "vyváraní rámu po 500 km" (presnú formuláciu si nepamätám-prosím o zhovievavosť). Napríklad čo sa týka kĺbových B741 - pri údržbe podvozok-rám je to kontrola neporušenosti zvarov profilov a priečok nosného roštu, mostu prednej nápravy a držiakov servoriadenia - prvá po 30 000 kilometroch a potom po 60 000 kilometroch.
?