Veľmi by som prosila vedenie Dopravného podniku Bratislavy, aby niečo urobili s trasou trolejbusu č. 208. Po vypadnutí spoja č. 207 chodí ráno z Prievozu tak "natrieskaná", že to už ani nie je cestovanie. Prosím Vás, buď pridajte ešte jeden spoj smerom od Prievozu po Hodžovo nám., alebo dajte tam zdvojený trolejbus. - Mária
J
v súčasnosti . . . . . . . . . . . . . môj ideál
04 55 . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
05 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . .15 35 55
06 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
07 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
08 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
09 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
10 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
11 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
12 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
13 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
14 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
15 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
16 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
17 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
18 10 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
19 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
20 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
21 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
22 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 (55)
23 05 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (0 - 15)
V tých posledných odchodoch sa neviem rozhodnúť, ale viac by som privítal 23:15. A keby to bol ten 23:15 tak by ostali zachované počty odchodov 62:62. Cez víkend celodenný 20 minútový interval.
Samozrejmosťou by bolo posunutie vyučovania na Gymnáziu Einsteinova na 8:30 a zaradenie na 15m busy. Jej zriaďovateľom je BSK a ten by to dokázal pochopiť.
víkend vyzerá takto:
05 35
06 00 25 45
07 05 25 45
08 03 21 39 57
09 15 33 51
10 09 27 45
11 03 21 39 57
12 15 33 51
13 09 27 45
14 03 21 39 57
15 15 33 51
16 09 27 45
17 05 25 45
18 05 25 45
19 05 25 45
20 05 25 45
21 05 25 45
22 05 25 45
23 05
Keby sa od tých 5.35 začínalo a pokračovalo systémom 15 35 55 bol by to prínos. Možno ráno skôr 5. 15 55 a potom už 15 35 55. Ušetrilo by sa dokonca na vzkm, keďže by bolo 54 odchodov spod mosta oproti 56 terajším. Taktiež by nebolo treba 4 vozy ale len 3.