Inac dnes rano 7074 na 7/2 v peknom novom laku. Nastupil som cez druhe dvere a pocuvam pocuvam, aj MG akesi nezvycajne tiche (na kachnu), nova podlahovy krytina, voz cisty. Dvere isli tiez ticho (aj pomaly). LS vobec nemlaskal. No normalne som kukal co sa deje. Zato sa mi voz javil trochu lenivy, mozno to bolo tym, ze pri jazde neboli ziadne zvuky ako rachot, klepot, a pod. Ani by som nepovedal ze stara kachna moze ist tak pekne hladko a ticho. No porovnam to s Prahou o tyzden, zaujimaju ma najma stare T3. ?
J
v súčasnosti . . . . . . . . . . . . . môj ideál
04 55 . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
05 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . .15 35 55
06 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
07 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
08 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
09 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
10 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
11 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
12 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
13 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
14 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
15 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
16 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
17 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
18 10 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
19 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
20 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
21 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
22 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 (55)
23 05 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (0 - 15)
V tých posledných odchodoch sa neviem rozhodnúť, ale viac by som privítal 23:15. A keby to bol ten 23:15 tak by ostali zachované počty odchodov 62:62. Cez víkend celodenný 20 minútový interval.
Samozrejmosťou by bolo posunutie vyučovania na Gymnáziu Einsteinova na 8:30 a zaradenie na 15m busy. Jej zriaďovateľom je BSK a ten by to dokázal pochopiť.
víkend vyzerá takto:
05 35
06 00 25 45
07 05 25 45
08 03 21 39 57
09 15 33 51
10 09 27 45
11 03 21 39 57
12 15 33 51
13 09 27 45
14 03 21 39 57
15 15 33 51
16 09 27 45
17 05 25 45
18 05 25 45
19 05 25 45
20 05 25 45
21 05 25 45
22 05 25 45
23 05
Keby sa od tých 5.35 začínalo a pokračovalo systémom 15 35 55 bol by to prínos. Možno ráno skôr 5. 15 55 a potom už 15 35 55. Ušetrilo by sa dokonca na vzkm, keďže by bolo 54 odchodov spod mosta oproti 56 terajším. Taktiež by nebolo treba 4 vozy ale len 3.