Reply on: fobust #27482:
Ekvivalentne vychadzaju pri cestovani Bratislava - Praha ako Kilometricka banka CD, tak Junior Pas. Kedze z vas asi ISIC kartu nikto nema, Junior Pas sa kupovat neoplati a teda jednoznacne ta Kilometricka banka. Ak Kilometricku banku nechcete kupovat, lebo sa bojite, ze by ste ju neprejazdili alebo neboli schopni niekomu pozicat/predat, kupte si pri spiatocnej ceste aspon tie krepe Karty Z za 100 CZK -- sice vas listok vyjde o vyse 100 CZK drahsie nez pri pouziti Kilometrickej banky (+ treba pripocitat cenu samotnej Karty Z), ale este stale oproti obycajnemu cestovnemu usetrite.
fobust
Ja beriem rozne bla bla od mestskych panov velmi skepticky, lebo na jednej strane hovoria o preferencii, na druhej jedinu ktora v Bratislave fungovala, pri Zlatych pieskoch, definitivne zrusili a tramvaj je v pevnom cykle. Tolko k preferencii elektriciek. A je sice pekne ze sa cosi hovori o Karlovej Vsi a Dubravke, ale podla toho co som videl mam pocit ze to bude preferencia typu: elektricka pride do zastavky, tam bude dalsi semafor, bude vetrat dovtedy kym tam nepadnu gule, zatvori a odide s tym, ze na krizovatke chyti svetla. To nieje dynamicka preferencia elektriciek, akurat sa usetri trakcna energia, lebo bude menej rozjazodv, ale cestovny cas to velmi neskrati. A mali by aj zlucit niektore zastavky, kde je medzistanicna vzdialenost naozaj kratka, s takou to nikdy rychlodrazne nebude, staci sa ist pozriet do Brna. Navyse, ta prefernecia v style "voz pocka" ma dalsie negativum: v zime budu vozy vetrat na zastavkach, to bude priserne (poznam nasich vodicov a niektory by to tak naozaj robili). Neviem preco preferencia nie je napr. v Gastanovom hajiku, to je na preferenciu ako vysite.