Inac dnes rano 7074 na 7/2 v peknom novom laku. Nastupil som cez druhe dvere a pocuvam pocuvam, aj MG akesi nezvycajne tiche (na kachnu), nova podlahovy krytina, voz cisty. Dvere isli tiez ticho (aj pomaly). LS vobec nemlaskal. No normalne som kukal co sa deje. Zato sa mi voz javil trochu lenivy, mozno to bolo tym, ze pri jazde neboli ziadne zvuky ako rachot, klepot, a pod. Ani by som nepovedal ze stara kachna moze ist tak pekne hladko a ticho. No porovnam to s Prahou o tyzden, zaujimaju ma najma stare T3. ?
fobust
Ja beriem rozne bla bla od mestskych panov velmi skepticky, lebo na jednej strane hovoria o preferencii, na druhej jedinu ktora v Bratislave fungovala, pri Zlatych pieskoch, definitivne zrusili a tramvaj je v pevnom cykle. Tolko k preferencii elektriciek. A je sice pekne ze sa cosi hovori o Karlovej Vsi a Dubravke, ale podla toho co som videl mam pocit ze to bude preferencia typu: elektricka pride do zastavky, tam bude dalsi semafor, bude vetrat dovtedy kym tam nepadnu gule, zatvori a odide s tym, ze na krizovatke chyti svetla. To nieje dynamicka preferencia elektriciek, akurat sa usetri trakcna energia, lebo bude menej rozjazodv, ale cestovny cas to velmi neskrati. A mali by aj zlucit niektore zastavky, kde je medzistanicna vzdialenost naozaj kratka, s takou to nikdy rychlodrazne nebude, staci sa ist pozriet do Brna. Navyse, ta prefernecia v style "voz pocka" ma dalsie negativum: v zime budu vozy vetrat na zastavkach, to bude priserne (poznam nasich vodicov a niektory by to tak naozaj robili). Neviem preco preferencia nie je napr. v Gastanovom hajiku, to je na preferenciu ako vysite.