Reakcia na: Vladimír #27374:
Ako uz napisal Igorko, zeleznica konkuruje nizkymi jazdnymi dobami. O co dlhsie cakam na spoj, o to kratsie sa veziem. Ak C je doba cakania a J doba jazdy, tak C+J je u zeleznice z DNV s intervalom 15 minut mensie ako C+J u autobusu s intervalom 5 minut. Na obsluhu DNV je vlak vhodny, ak sa aspon trochu prisposobi cestujucim.Devinska Nova Ves nie je presovske Sidlisko III, ktore je od centra vzdialene 3,5 km a celych tych 3,5 km je husto osidlenych. DNV je (ked uz to chces prepocitat na presovske pomery) taky Velky Saris. Este lepsie je Igorkovo prirovnanie k Ceskemu Brodu, kde sa nikdy vlaky pod 20 minut nedostanu a aj tak su vsetci happy. (Ak argumentujes, ze Cesky Brod nie je sucastou Prahy, Velky Saris nie je sucastou Presova ale DNV je sucastou BA, tak ta mozem upokojit, z Prahy-Klanovic ide presne rovnake mnozstvo spojov do centra ako z toho C. Brodu.)
Potom ako sa to plni ludmi, a odchadza opacnym smerom. Nakoniec to za velkeho ramusu taha spat na nasyp... Proste blbost, nic viac, ale vela som sa na tej predstave pobavil. Kolaje boli akoze vedla cesty, dvakrat ju krizovali urovnovo, samozrejme iba svetelne zabezpeceno. Ale keby to tak bolo cele na estakade, tak potom nie su ani problemy so stupanim ani s krizovanim. ? Hehe. Elektrifikacia: Neviem ci by niekto dovolil 25 kV tahat cez sidlisko (aj ked v Petrzalke sa to da), tu to vsak bolo ako vlak doslova na ulici. ?
) písať sloh o Bratislave v 21. storočí v určitej oblasti, ja som si vybral dopravu. Okrem iných zvrhlostí som vymyslel aj lanovku na hrad, nie však pozemnú, ale vysutú. Prepojenie bolo z Incheby na hrad. To už by skôr bola atrakcia pre turistov, nie nejaká zápalková krabička premávajúca po kopci (asi kópia budapeštianskej "sikló").
S499.1023
I.