Reakcia na: bigmac #27191:
A na čo stavať tram do DNV keď už tam sú kolaje ŽSR. Ale zase tiež by sa mi lúbilo voziť sa elinou až do DNV, no bolo by to zbytočné. Treba kúpiť zopár vlakov Desiro (len pretože sa mi lúia inak neviem o nich nič), potiahnuť kolaje až ku vchodom VW, postaviť stanicu na sídlisku v DNV a v Lamači a môže sa jazdiť ? S499.1023: Možno preto, že som pravičiar, ak ešte stále chcete používať takéto rozdelovanie strán. To však nič nemení na tom, že je to môj názor a akonáhle ti dôjdu argumenty začínaš osočovať. A to som si všimol, že robíš aj na iných diskutujúcich. Najprv som si myslel, že ma máš len v zuboch tak som si to nevšímal, no teraz viem, že diskusia s kritikou u teba nie je možná.
A ešte text s dispečera. estetično v MHD je dôležité, ale nesmie byť prioritnejšie ako funkčnosť. Čonatom, že Citaro je krajšie ako Solaris, keď sa do našich podmienok SU viac hodí.
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)