Reply on: J #27271:
Pokiaľ ma protistrana presvedčí o svojich argumentoch, ustúpim. Možno, ak bude fobust do mňa ešte rok búšiť so svojimi relatívne racionálnymi argumentami, možno sa stanem priaznivcom metrového rozchodu. Lenže argumenty typu povedal Mikloš v televízore neberiem. A kde Ťa osočujem, mohol by si citovať? Ak som konštatoval, že Tvoja argumentácia je ako vytiahnutá z volebného programu ODS, tak to nie je osočenia ale konštatovanie. A ako deklarujúci sa pravičiar by si na to mal byť hrdý. Ale inak máš pravdu - ak niekto dokola omieľa to isté, hoci mu to iní už mnohokrát vyvrátili, začínam nadávať, lebo vecná diskusia nemá cenu. K tomu myslím s Tebou ešte nedošlo, Ty nie si hlúpy, len mladý a naivný ?. A ešte by som Ťa opatovne poprosil - kde že som to napísal, Rže reklamné tabule v 21Tr sú blbosť, ako si ma bol osočil ? ?
Re #27273 Sarko: Aby som bol presný, žiadna T3M série 76xx nemala zadný panel. Či ho majú TSM zo série 77xx, ulepené z T3SU, neviem. Ale silne pochybujem.
Re #27280 Papyr: Ty si tiež zástancom teórie ČD, že chaotickým presúvaním vozidiel medzi depami rastie ich počet ?? Pre SM488.0 by som vedel stovky vhodnejších výkonov, lenžeč kde ich vziať? Nehovoriac o tom, že moderné a lákavé vozidlo predsa len vyzerá inak ako priekopník tyristoroej regulácie v ČSSR. Inak pokiaľ nebude v DNV zastávka minimálne na viadukte nad benz. pumpou, tak náhrada MHD vlakmi by viedla jedine k zvýšeniu odporu ľudí k MHD a nárastu počtu vlkov, sediacich v plesnivých Š12O ako komfortnej a ekologickej alternatíve k MHD
Only one I know are some boxes in IKEA ? . But what is real? Try to keep your luggage on the train station, but if it is closed, I can't help you for now.
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)