re j, tram do dnv: kolaje zsr tam sice vedu, ale akosi extravilanom. do vw ziadne dalsie zeleznicne kolaje tahat netreba, tam uz je vlecka, dokonca ciastocne elektrifikovana. stanicu do sidliska? dobre spytam sa, aka bude dochadzkova vzdialenost? desiro? ja viem, ze sa ti paci, aj mne, ale aku ma kapacitu? menej ako k2. naco elektricku do dnv? najhustejsi mozny interval autobloku je asi 6min. pri cestovnej rychlosti 60km/h. pred ECvlakom musi byt aspon 2nasobok. co s tou vozbou co tam je..? jeden tratovy oddiel ma 1km, to vies? a vies aj ze v 1 oddieli moze byt najviac jeden vlak? doporucujem nastudovat predpisy:
-d1zsr, -d2zsr a vela inych, na zsr sa totiz jazdi podla rozhladu len mimoriadne a aj to max30km/h. ak pojdem elektrickou, dovezie ma napr. na safko, kam ma dovezie desiro? a preco mam tankovat naftu, ked mozem jazdit na elektriku? viem preco nejazdit inak ako elektricky: ina trakcia neumoznuje rekuperaciu.
-d1zsr, -d2zsr a vela inych, na zsr sa totiz jazdi podla rozhladu len mimoriadne a aj to max30km/h. ak pojdem elektrickou, dovezie ma napr. na safko, kam ma dovezie desiro? a preco mam tankovat naftu, ked mozem jazdit na elektriku? viem preco nejazdit inak ako elektricky: ina trakcia neumoznuje rekuperaciu.
J
S499.1023: Možno preto, že som pravičiar, ak ešte stále chcete používať takéto rozdelovanie strán. To však nič nemení na tom, že je to môj názor a akonáhle ti dôjdu argumenty začínaš osočovať. A to som si všimol, že robíš aj na iných diskutujúcich. Najprv som si myslel, že ma máš len v zuboch tak som si to nevšímal, no teraz viem, že diskusia s kritikou u teba nie je možná.
A ešte text s dispečera. estetično v MHD je dôležité, ale nesmie byť prioritnejšie ako funkčnosť. Čonatom, že Citaro je krajšie ako Solaris, keď sa do našich podmienok SU viac hodí.