Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #254546:
Nie je problém dĺžka nástupíšť?
Reakcia na: david11 #254543:
Stačí doplniť mnohočlenné riadenie do 29T/30T. Nie je to aktuálne, ale za 10 až 15 rokov to môže byť celkom normálne. V Zürichu jazdia 75 metrov dlhé súpravy v úzkych mestských uličkách aj cez križovatky a čuduj sa svete, nikto s tým problém nemá.
Reakcia na: david11 #254542:
A na Čabelkovej križovatke svieti zelená pre autá a nič nejde?
Reakcia na: MatejBA #254538:
Tak je, ale nastavený systém MHD v BA.
Reakcia na: upravovač fotiek #254539:
Tie predsa ešte ani nemáme objednané.
Reakcia na: upravovač fotiek #254540:
Áno je. Dokonca aj poobede no vtedy už "iba" od cca. vozovne. Podobne ako bola denne na Mýtnej no tam sa to zlepšilo, keď zrušili L7. Všetko teraz stojí ráno pred Vinohradmi. Odtiaľ máš prakticky voľnú cestu až po Čabelkovu križovatku. Dlho drží voľno pre električku po prejdení električky. Omnoho dlhšia je aj zelená pre chodcov z Predmestia oproti minulosti. Mali to tam znova upravovať. Je tam úplne nový radič.
Reakcia na: MatejBA #254538:
Ak tým autom pôjdu o 30 minút dlhšie (lebo zápcha) a ešte budú platiť za parkovanie, veľmi rýchlo ich to prejde.
Reakcia na: david11 #254536:
A kvôli tej preferencii je kolóna na ceste? Ale prosím ťa, tá by tam bola tak či tak.
Reakcia na: david11 #254531:
Riešením sú dlhšie súpravy. Kľudne aj 65 metrové.
Reakcia na: david11 #254529:
Alebo zoberu auto - soto rozmyslanie, ze prestupia 2 ci 3x a potom sa este prejdu 5-10 minut, lebo to papierovo vychadza pekne, je zle a nerealne rozmyslanie.

Pre mnohych aj 1 prestup je privela.
Reakcia na: david11 #254536:
Projekt sa prerábal za súčasného vedenia mesta. Takže nebol problém spraviť mimoúrovňové križovanie. Ale vieš, kde bol problém? Peniaze, keďže nikto sa nechce starať o podjazdy.
Reakcia na: bobitwo #254535:
To sa spýtaj Bajana, ktorý zrušil navrhované mimoúrovňové križovanie. Problémy to robí ráno aj na Vinohradoch, kde zapli tvrdú preferenciu.
Reakcia na: david11 #254531:
A kedy budú potom jazdiť ľudia po cestách, čo križujú eletričkovú trať? A netýka sa to len áut, ale aj autobusov? A čo chodci a cyklisti?

Za mňa chyba je tá, že sa postavila električka na mieste, kde sa pôvodne uvažovalo s metrom a 40 rokov sa tam nič nerobilo. Tým že tam bola stavebná uzávera, tak sa Petržalka rozširovala viac po okrajoch. A električka teraz obchádza najhustešiu zástavbu. Projekt mal byť prispôsobený tomu, teda buď tá 1 línia koľají mala ťahať inde, alebo sa mali vybudovať 2 línie, kde 1 by bola tam, kde je teraz, druhá by kopíroval cca Panónsku, alebo vlakovú trať z Rajky na Prístavný most plus mínus. Keďže masívna výstavba sa chystá medzi Panónskou a smer Rakúsko.
Reakcia na: david11 #254531:
Zlepšenie intervalu hlavne počas poobednej špičky by potrebovala linka 3 už teraz - až po Detviansku je to sardinkáreň 💀
Reakcia na: Viko #254532:
Tak je v Centre no nie na hrane, keď tu riešia jednu zastávku X rokov.
Reakcia na: david11 #254529:
Akurát že na spiatočnej ceste z jednotky do trojky nie je kde presadnúť.
Reakcia na: bobitwo #254530:
Na to ti pomôže jedine zlepšenie intervalu alebo tam pustiť druhú linku.
Bola veľká chyba nevybudovať druhé jednoduché jednokoľajné obratisko niekde pri Technopole.
Reakcia na: david11 #254529:
Ale tiež si nepomôže, lebo čo ľudia, čo žijú ďalej po električke? Keď sa dnu nedostanú? Navyše keď pôjdu domov, tak zase máš problém, že sa nemusíš vedieť zmestiť.
Reakcia na: bobitwo #254527:
Myslím si, že ľudia začnú dobrovoľne presadať na električku z busov na Južnom meste, kvôli stále väčším zápcham. Argument, že bude pri Technopole natrieskaná sa ľudí nastupujúcich na konečnej predsa vôbec netýka. Na Šafku si vieš presadnúť do L1 zase prázdnej a odvezieš sa na Poštovú odtiaľ si do 5 min. peši na Zochovej či 3 min. na Hodžovom. Podobne to bude aj pri L90, ktorá stojí od Ekonomickej a pomaly sa presúva po Apolle kam mesto vyhnalo všetkých aj z Karlovky pre úzke hrdlo na nábreží a jednopruhu na Bajkalskej. Tam je kolóna už z R7.
Reakcia na: bobitwo #254527:
Ja nehovorím o škrtani ale skôr o reorganizácii a posilnení linky 90

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.