Stačí doplniť mnohočlenné riadenie do 29T/30T. Nie je to aktuálne, ale za 10 až 15 rokov to môže byť celkom normálne. V Zürichu jazdia 75 metrov dlhé súpravy v úzkych mestských uličkách aj cez križovatky a čuduj sa svete, nikto s tým problém nemá.
Áno je. Dokonca aj poobede no vtedy už "iba" od cca. vozovne. Podobne ako bola denne na Mýtnej no tam sa to zlepšilo, keď zrušili L7. Všetko teraz stojí ráno pred Vinohradmi. Odtiaľ máš prakticky voľnú cestu až po Čabelkovu križovatku. Dlho drží voľno pre električku po prejdení električky. Omnoho dlhšia je aj zelená pre chodcov z Predmestia oproti minulosti. Mali to tam znova upravovať. Je tam úplne nový radič.
Alebo zoberu auto - soto rozmyslanie, ze prestupia 2 ci 3x a potom sa este prejdu 5-10 minut, lebo to papierovo vychadza pekne, je zle a nerealne rozmyslanie.
Projekt sa prerábal za súčasného vedenia mesta. Takže nebol problém spraviť mimoúrovňové križovanie. Ale vieš, kde bol problém? Peniaze, keďže nikto sa nechce starať o podjazdy.
A kedy budú potom jazdiť ľudia po cestách, čo križujú eletričkovú trať? A netýka sa to len áut, ale aj autobusov? A čo chodci a cyklisti?
Za mňa chyba je tá, že sa postavila električka na mieste, kde sa pôvodne uvažovalo s metrom a 40 rokov sa tam nič nerobilo. Tým že tam bola stavebná uzávera, tak sa Petržalka rozširovala viac po okrajoch. A električka teraz obchádza najhustešiu zástavbu. Projekt mal byť prispôsobený tomu, teda buď tá 1 línia koľají mala ťahať inde, alebo sa mali vybudovať 2 línie, kde 1 by bola tam, kde je teraz, druhá by kopíroval cca Panónsku, alebo vlakovú trať z Rajky na Prístavný most plus mínus. Keďže masívna výstavba sa chystá medzi Panónskou a smer Rakúsko.
Na to ti pomôže jedine zlepšenie intervalu alebo tam pustiť druhú linku.
Bola veľká chyba nevybudovať druhé jednoduché jednokoľajné obratisko niekde pri Technopole.
Ale tiež si nepomôže, lebo čo ľudia, čo žijú ďalej po električke? Keď sa dnu nedostanú? Navyše keď pôjdu domov, tak zase máš problém, že sa nemusíš vedieť zmestiť.
Myslím si, že ľudia začnú dobrovoľne presadať na električku z busov na Južnom meste, kvôli stále väčším zápcham. Argument, že bude pri Technopole natrieskaná sa ľudí nastupujúcich na konečnej predsa vôbec netýka. Na Šafku si vieš presadnúť do L1 zase prázdnej a odvezieš sa na Poštovú odtiaľ si do 5 min. peši na Zochovej či 3 min. na Hodžovom. Podobne to bude aj pri L90, ktorá stojí od Ekonomickej a pomaly sa presúva po Apolle kam mesto vyhnalo všetkých aj z Karlovky pre úzke hrdlo na nábreží a jednopruhu na Bajkalskej. Tam je kolóna už z R7.
Ja nehovorím o škrtani ale skôr o reorganizácii a posilnení linky 90
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bobitwo