Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samkoh #253340:
No svieti, ale môže zabudnúť - a práve, ak ho chcem upozorniť, a nie aby to svietilo 3 km, tak to stlačím 300-400 m pred zastávkou. Čo som si všimol, tak takto to robí 99% cestujúcich.
Reakcia na: samkoh #253340:
Jasné, že to znamenie môžeš dať v podstate hneď po odchode z predošlej zastávky. Neexistuje žiadne pravidlo kedy najskôr by cestujúci mal dať znamenie. Predmetný “pán vodič” je len lenivý používať mozog a ako už býva u Arrivy zvykom, ich vodiči si radi robia vlastné pravidlá…
Z iného súdka: ako skoro dávate v PAD znamenie v dlhšom medzizastávkovom úseku? Nehovorím, že to musí byť úsek Zlaté piesky-SC, Bratislavská, ale už napr. prvá zastávka v obci, ktorá s predchádzajúcou nie je stavebne spojená.
Nedávno sa mi stalo, že som išiel domov 666-kou zo SC, AS do Cífera na Kaplnskú a znamenie som dal hneď, ako sme minuli kaplnskú Armovňu. Následne vodič zastávku Cífer, Kaplnská o cca. 50 metrov prešvihol a zastavil až na moje upozornenie.
Dnes mi ten istý vodič povedal, že znamenie sa v takýchto dlhých úsekoch(tento úsek má cca. 3 km) dáva až na začiatku obce alebo 300-400 metrov pred zastávkou, lebo keď ho dám hneď za predchádzajúcou zastávkou, vodič za tie 3 km zabudne, že mu niekto zvonil.
Tak ako je to? Doteraz som bol v tom, že znamenie sa dáva podľa možnosti hneď, ako sa vozidlo pohne z predchádzajúcej zastávky a takisto som bol v tom, že to vodičovi od stlačenia znamenia do obslúženia signalizovanej zastávky celý čas niekde svieti.
Reakcia na: bobitwo #253332:
Už som sa ťa raz pýtal, ktorý z týchto problémov okrem rozchodu Brno nemá? Používa električky rovnakej šírky ako Bratislava, s rovnakým napájaním.
Nie si ty náhodou ten pán od DB, o ktorom Dr. Ing. Dieter Ludwig, otec tram-trainu v Karlsruhe a okolí, povedal: "Die Bundesbahner waren sehr aktiv dabei, die haben uns sehr geholfen, zu jede Lösung haben die immer das passende Problem gefunden."?
Reakcia na: bobitwo #253332:
Problém Bratislavy nie je technický, ale oveľa hlbší, popísal ho "si". To sa tu snažím naznačiť, mm, tony a rozchody sú v tom úplne nevinne.

Z mojej strany koniec diskusie, nemá to cenu.
Reakcia na: bobitwo #253333:
pokial mesto objednava to na co ma peniaze, je to v poriadku, ale potom nech aspon nehadze poledna pod kolesa ci uz vozidlam VHD alebo aj ludom pouzivajucim IAD, lebo tym aspon kusok odlahcuju dopyt po kapacite VHD....
a tiez moze usetrit zopar eur na platy a odmeny oddeleniu PR, farbickovania po cestach, .... tym ze tieto pozicie bez nahrady zrusi.... pre bezneho obcana nepredstavuju totiz ziaden prinos....
Reakcia na: Klepeto #253331:
Teraz si myslíš, že nehrozí.
Ale zas až tak by ma neprekvapilo, ak by sa Svedkovia Vallovi aj ďalej radikalizovali.
🙃
Reakcia na: bobitwo #253329:
Samozrejme nie pre všetky destinácie. Ale napr. značnú časť Kramarov a západ mesta.

Ak ideš na Štefánikovu, tak ideš po Štefánikovej. Aj na hlavnú stanici tadiaľ.

Reakcia na: si #253330:
Mesto by bolo najradšej, keby sme všade cestovali na bicykloch. Lebo to je najlacnejšie. CYKLOSLAVA!
Reakcia na: si #253330:
Mesto objednáva to, na čo má peniaze. Všetci sa chcete voziť najlepšie zadarmo, každé 3 minúty, ale platiť to už nechce nikto. Ale niekto to zaplatiť musí. Ak povieš mestu, kde nájde na vaše sny ďalších 50-100 miliónov ročne, prosím.
Reakcia na: andrejandrej #253328:
Prd o tom vieš, ale ideš to kritizovať, že v Bratislave nepoužijeme, čo je v Brme. Napísal som ti najhlavnejšie problémy, prečo sa to nedá.

Ale prosím, oblaž ma technickým riešením, ako dostaneš vlak, čo má 1435mm rozchod, šírku 2820mm, nástupná hrana 580mm, potrebuje 150m polomery zákrut, má dĺžku 90/105m, váha 160/210 ton, napájanie 3 kV ss/25 kV 50Hz na električkové trate, kde je 1000mm rozchod, šírka skrine 2500mm, nástupná hrana cca 300mm, sú 25m polomery zákrut, dĺžka do 32m, váha do 50t a napájanie 600V DC
Reakcia na: zakaznik #253326:
Redukovanie Šancovej nehrozí ani v treťom volebnom období Valla. To by dopravne zarezali celú severnú časť Starého Mesta, kde nie je alternatíva ako v prípade južnej časti, kde má nábrežie alternatívu v podobe Einsteinovej.
Pokiaľ nebude realizovaná ST, tak ukľudňovanie dopravy na Šancovej, časti Račianskej a časti Pražskej, nehrozí.
Reakcia na: andrejandrej #253328:
nuz a teraz cisto pragmaticky.... mesto objednava dopravne vykony vo verejnej doprave v rozsahu kam sme sa dopracovali v prvej polovici 90tych rokov v ramci skrtania vsetkeho co sa vtedy dalo.... mesto sa odvtedy poznatelne rozrastlo, objednane prepravne vykony nie....
a teraz si predstav ze do toho vstrcis dalsi (4ty) druh verejnej dopravy, ktory pri politike mesta neobjednat viac, iba prerozdelit by zaroven znamenal dalsie citelne zoskrtanie obsluhy v jestvujucich systemoch.... je toto to co chceme ?
pretoze v Brne je to o tom, ze aj ked maju volu dvihat objem dopravy, uz sa im to na jestvujucej drahovej infrastrukture ma problem zmestit, v Bratislave ale stojime na tom, ze mesto tu volu nema a ocakava ze obyvatelia sa naucia lietat alebo idealne neopustia svoj blok.....
Reakcia na: zakaznik #253326:
Takže na to, aby som sa dostal na Hlavnú stanicu napríklad z Petržalky, tak namiesto trasy Most SNP - Staromestská - Štefánikova - Hlavná stanica mám ísť Einsteinova - Most Lanfranconi - Mlynská dolina - Brnianska - Pražská - Hlavná stanica? Namiesto 3,6km zo zastávky Dvory treba ísť 10,6km cez už teraz preťažený Most Lanfranconi?
Reakcia na: bobitwo #253308:
To je trolling? V Brne plánujú nový dopravný systém zodpovedajúci ich technickým podmienkam. Ja som len bol smutný, že v ba neplánujú nový dopravný systém ZODPOVEDAJÚCI NAŠIM TECHNICKÝM PODMIENKAM. A Vy/ty mi tu stále argumentuješ nemoznostou použitia brnenskeho riesenia v ba.

Teraz som smutný aj z tejto diskusie.
Reakcia na: S499.1023 #253325:
Na to, či stačí, by najlepšie odpovedala cost benefit analýza toho, čo všetko by sa muselo zbúrať na 4.
Reakcia na: bobitwo #253323:
K Štefánikovej je alternatívna trasa cez Mlynskú dolinu, preto je smerom hore buspruh.

Opačným smerom je pomerne riedka doprava, preto aj tam by buspruh byť mohol.

Vajanského, Šancová, to už sú sektárske nápady.
Reakcia na: Klepeto #253321:
Tretia koľaj nestačí.
Reakcia na: MatejBA #253318:
To, či existuje alternatívna trasa, kde je snaha o presmerovanie dopravy alebo neexistuje, je práve rozdiel medzi dopravnou politikou a sektou.

Vieme, čo máme v Bratislave, takže toto nie je žiadne prekvapenie. 🙂
Reakcia na: MatejBA #253318:
Dlhodobá snaha je upokojiť Šancovu, kde by mal ostať 1 pruh pre autá v každom smere (vrátane MHD), zvyšok cyklotrasa + rozšírené chodníky. O to isté je snaha na Štefánikovej. Snaha je spraviť z Račianskej od Račka až po D4 tam nechať len 1 pruh pre autá pre každý smer a vedľa cyklotrasa, to isté aj od Obratisko Pri Kríži, celá Saratovská - Karloveská - Botanická - Nábrežie arm. gen. L. Svobodu až po Rázusovo nábrežie. Jeden pruh pre autá, vedľa cyklotrasa. Začína sa šuškať to isté, že aj vlastne aj Trnavská a Vajnorská od Šancovej po Zlaté piesky majú veľa pruhov, Prievozská a Gagarinova majú veľa pruhov, Záhradnícka a Ružinovská to isté. Ak si pozrieš mapu tých ciest, tak logicky ti potom výjde, že Dostojevského rad, Karadžičova, Landererova, Mlynské nivy, Košická, Lamačská a Pražská sú vlastne tiež extrémne predimenzované a stačí 1 pruh pre každý smer.

Ukazovať ako alternatívu trasu Einsteinovu, kde už teraz denne prejde spolu s D1 viac ako 160 tisíc vozidiel je dosť nešťastné, hlavne ak si uvedomíš, že Lanfranconi, aj Pristavný most sú na kapacitmom maxime. Samozrejme myslíš že domácich v Petržalke to teší, že si z nich mesto robí robí občanov druhej kategórie? Isto nie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.