Reakcia na: zakaznik #253326:
Takže na to, aby som sa dostal na Hlavnú stanicu napríklad z Petržalky, tak namiesto trasy Most SNP - Staromestská - Štefánikova - Hlavná stanica mám ísť Einsteinova - Most Lanfranconi - Mlynská dolina - Brnianska - Pražská - Hlavná stanica? Namiesto 3,6km zo zastávky Dvory treba ísť 10,6km cez už teraz preťažený Most Lanfranconi?
Ike
Ak sa na to pozrieme prudko autisticky, parkovné nemá žiadnu elasticitu, dopyt je stále enormne vysoký a napriek rastúcej inflácii k zvyšovaniu cien za parkovné nedošlo. To znamená, že mesto má rezervy v PAASe, kde, ak by malo politickú odvahu, by pokojne zvládlo zdvihnúť ceny o pokojne aj 50 % bez toho, aby parkovacie miesta zívali prázdnotou (to neznamená, že by to bolo politicky správne, ale čisto matematicky to takto je). Tak redukuje dopyt inak.
Pretože pridávanie jazdných pruhov (dopravná indukcia) je cesta do pekla. Aj celú R7 budeme jedného dňa ľutovať. Ľudia v satelitoch smerom na Šamorín sa začali vracať do Bratislavy, začal pokles rastu počtu obyvateľov smerom na šamorínsky región a zrazu sa otvorila R7 a všetko sa vrátilo naspäť.
My tu nikdy nebudeme mať predmestia ako v Amerike (tam tie mestá sú doslova pomaly na úrovni extrémnych laboratórnych podmienok), ale čo myslíš, koľko krát si pri LA povedali, že pridáme na diaľnicu ešte jeden jazdný pruh *tentokrát to určite pomôže*?