Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david11 #252491:
Ak je v pláne aj prepojenie tej novej komunikácie s ulicou Na Pántoch, tak 65 bude mať o niečo logickejšiu trasu, keďže by už nemusela robiť závlek. Škoda, že sa pri rekonštrukcii nepočíta aj s opravou nadjazdu na Bojnickej, alebo to má robiť mesto?
Reakcia na: Andrej #252495:
Na ktorých poradiach linky 4 je parná trakcia a čím je zabezpečená?
Reakcia na: Andrej #252495:
Takze spickove poradia z L7 s T6a5 sa teraz presunu na L3 .
Reakcia na: samkoh #252496:
To by mohlo byť všade... Či je kolóna na diaľnici alebo v meste je to jedno
Bohužiaľ toto sa nedá ovplyvniť
Už len to že máme VZT a vieme že spoj odišiel je podla mňa dostačujúce... Maximálne by mohla byť mapa s pohybom
Nedalo by sa na D1 a D2 za účelom zistenia polohy vozidiel zriadiť fiktívne zastávky s referenčnými časmi prejazdu, aby človek, ktorý čaká na nadväzujúcu linku vedel, ako ďaleko ešte trčí jeho spoj?
Samozrejme, skorší prejazd týmito bodmi by sa netrestal, ide skôr o riešenie pre prípad kolón.
Reakcia na: Petto #252489:
Parné poradia na L4 sú niekedy NP pokiaľ viem preto, lebo už vo vozovni nemajú žiadne VP vozidlá ktoré by sa mohli vypraviť na tie poradia okrem T6A5/I a /II, ktoré nemôžu teraz jazdiť na celodenkach, a T3G, ktoré sa nejaký šotouš rozhodol že nemôžu jazdiť na celodenkach. Ak sa pokazí T3P alebo T6A5/III tak už nemajú na výber nič iné okrem Škodoviek.

Keby to robili len tak tak by už dávno nejazdili kačice cez víkendy.
Reakcia na: david11 #252493:
Trate mozno skor budu ale tie premostenia/podjazdy budu stavat asi ako v Ziline si myslim . 💀
Reakcia na: Petto #252492:
Bude to musieť byť skôr.. Dovtedy by sa tie trate rozpadli..
Reakcia na: david11 #252491:
ano v roku 2040 😃
Reakcia na: Pajo #252487:
L7 to uz ma zratane na 99%.
Reakcia na: david11 #252488:
Jasne ze budu supravy. Snaha je pokial viem aby aspon celodenky boli NP co sa pravdepodobne podari. Malo by byt odhadom 24-25ks na celodenky L3 - co sa podari, kedze dnes je 21ks. A dnes aj parne poradia L4 su uz casto s NP vozmi pricom nemusia byt. Takisto ranne L9/19-23 nemusia byt s NP vozmi podla CP aspon.
Reakcia na: Pajo #252487:
V Petržalke bude už klasické obratisko tak je šanca, že sa tam v špičke súpravy objavia.
Dúfam že L7 nezrušia lebo nie každý chodí rád 30T kde je minimum sedenia a ešte aj polovica sedenia v protismere... alebo aspoň že vozy z L7 presunú na špičkovú L3 aspoň.
Reakcia na: si #252484:
To sa vo svete robieva tak, že pred zbehnutím liniek je kontrolný bod.
Reakcia na: Mopy #252482:
nuz, vlaciky za sebou ak budes mat interval rozdeleny na 2 linky budes mat s omnoho vyraznejsou istotou ako ked to mas ako jednu linku (idealne s rovnakym typom vozidla), kde ti vlacikovanie v pozorovatelnom statistickom meritku budu robit viac-menej len rozne jazdne styly jednotlivych vodicov
pretoze pri konstantnom linkovom intervale je vecou dobehnutia sa vozidiel len to ze sa jeden po trase zdrzi (a druhy kedze je casovo blizsie za predchadzajucim vozidlom tak potom este ma aj mensie baliky a teda kratsie stanici v zastavkach), ak sa ale preklad medzi vozidlami zacina az kdesi uprostred trasy.....
(a nebodaj sa pred toho zmeskaneho dostane este nejaky rychlejsi co mal ist az za nim a aby ho nezvozili tak potom vetra na zastavkach.....)
Reakcia na: Mopy #252482:
L1 nebude v Petrzalke. Ved L3 sa ide statocne posilnit v spicke. L7 to ma tiez zratane.
@ David11. Chodniky - suhlas, len to spadovanie sa obavam, ze ci nebude odflaknute, uvidime..

3ka - to bol len taky napad, ako zachovat sucasnu kapacitu (v Raci spolu so 7kou) a keby 3ka bola rozdelena, tak ak by daco poruchalo sa v Raci, tak to neovplyvni celu linku ale len je cast/polovicu.. no spekuloval som no.. resp. 3ka ako taka by bola zachovana ako je a spickove spoje by sa tocili po prejdeni mesta cez Blumental.. (doviezli by majoritnu cast z Petrzky..kedze by aj tak poprestupovali na 4 v centre resp 9 na Blumental smer Ruzinov).. pripadne aj smer Karlovka/Dubravka (ale proste spekulujem..)
7ka - to dobry napad co vravis..

Som zvedavy co daju vrhcni planovaci z DPB, ci planuju obnovit aj L1 v Petrzke ako bola, kym nedali 1link variant..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.