Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #252455:
A pamätám sa ako pred viac ako 10 rokmi som v NAD cestoval nejakým "dedinským zájazdovým autobusom" z Podunajských Biskupíc po Vinohradníckej ul. čo je kratšia trasa / bližšia k trase vlaku ako dnešná cez centrum Rovinky a Dunajskej Lužnej.

Prečo sa to v súčasnosti nedá? Kvôli tomu, že je tá cesta dosť úzka alebo je v zlom technickom stave? Pri Miloslavove to išlo aj okolo miesta kde je dnes Biedronka.

Ozaj bytové domy v Miloslavove pri Biedronke to je do 15 minút pešo od konečnej zastávky linky IDS BK. Nežiadajú tam miestni jej predĺženie? Na mape vidím, že okolo nových bytoviek pri Biedronke premáva iba nočná linka, ale nemá tam žiadnu zastávku.
Jeeej, to odkedy je linka SAD DS (BA - Lehnice - Dunajská Streda) presmerovaná cez ten, ešte relatívne nový, obchvat Mosta pri Bratislave, ktorý bol vybudovaný v čase budovania R7 a D4? 👍 Vďaka tomu je spojenie s južným Slovenskom v Trnavskom kraji na tej trase rýchlejšie (čiže v Moste pri Bratislave stojí iba v lokalite Studené).
#4241 odstavená na nem. Antolská, je tam aj pojazdná dielňa
Reakcia na: dupe #252413:
Spomenul som si, že som videl článok v Dopravárovi krajského podniku ČSAD Bratislava, apríl 1986.

Uvádza, že TIMy "v našom podniku sa zaradili do prevádzky v roku 1974". Využívali sa na výdaj časových cestovných lístkov. Závody mali spolu 32ks, z toho 26 na mesačníky, ale na základe evidencie periodických opráv odznela pochybnosť, či sa všetky reálne aj využívajú.
Reakcia na: Hug0 #252451:
Myslíš linku play?
Reakcia na: Iko000 #252449:
958 sa tuším označuje Youtube linka
Reakcia na: david11 #252436:
A to je chyba. Má tam byť uvedená celá trasa vlaku a nie len časť.
Čo je to za linku (otvorte si to )
Reakcia na: Ozo1 #252444:
Ja som tam už raz zhodil a stiahlo úplne v pohode. Treba ísť skrátka vonkajším oblúkom
Reakcia na: stanod #252446:
a ja, ze to je novy vyraz pre stlpy vedenia. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #252445:
Dal by som si trocha koly 😉
Reakcia na: Ozo1 #252444:
A palice nepadnú koly vedeniu?
Reakcia na: andrejandrej #252440:
V podjazde sa nejazdi pomaly koly vedeniu ale ked padnu palice nestihnu sa stiahnut lebo vedenie je blizko hornej steny . Ked sa palice nestiahnu mozu strhnut vedenie.
Reakcia na: upravovač fotiek #252431:
Áno ale je to skoro ako pôvodné
Reakcia na: andrejandrej #252440:
Problém je vedenie pred podjazdom a nie v podjazde 😉
Reakcia na: andrejandrej #252440:
To je predsa opravené.
V podjazde by sa hlavne malo opraviť trolejové vedenie, nech sa tam nemusí jazdiť rýchlosťou konskej železnice.
Reakcia na: marek1978 #252438:
Podľa kapacity by to bolo najvhodnejšie že 64 Degese
27Tr na 42 a 49 TNS.. ale toľko TNS nie je k dispozícii lebo 6 + 2 poradia su na linke 44 takže maximálne 3 ... Ibažeby nočné vozidla boli do nejakej 18 na linke, následne záťah do vozovne a neskôr nočná služba ... Lebo Degese a neustále štartovanie nedopadne dobre...
Reakcia na: Ma178rek #252437:
Áno cez Prokopa Veľkého, majú tam byť 27Tr a TNS12 alebo Degeše.
Cez víkend budu linky 32,42,49,64 vedené obchádzkou cez Pražskú a Hisakovu odbočku zjavne... Ide sa opravovať podjazd pod Pražskou konkrétne kanály

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.