Banda amatérov toto. Najviac ma fascinuje, že zrušenie 4 párov ICčok bolo úplne všade a riešilo sa to dokonca v rámci výborov NR SR a takáto zmena, ktoré postihne tak o 99,9% viac cestujúcich sa zaviedla s takmer úplným tichom.
Inak ďalšia super vec je že ZSSK zdá sa zrušila výnimku z toho poplatku pre ponuky čo nejdú kúpiť online (v tej pôvodnej 50-centovej verzii sa mali tieto ponuky vydávať bez poplatku za obsluhu). Takže napr. lístok z/na štátnu hranicu ktorý eshop predať nevie sa nebude dať žiadnym spôsobom kúpiť za jeho cenníkovú cenu.
V Hriňovej nemajú železničný tarifný bod. O Bratislave a najväčších uzloch(ZA,KE, ZV) majú snáď prehľad aj inde, mimo týchto uzlov ti poradia aspoň za svoj región(rozumej historický región).
Mne bez problémov sprievodca vo vlaku predal lístok Rača - Leopoldov v REXe, ktorý v Rači nestojí. Takže Tvoj prípad musela byť neznalosť na strane sprievodcu. Každopádne od zajtra to aj tak už bude jedno
Dík za tip. No podľa mňa by to malo ísť kúpiť aj na vlak, ktorým pôjdem. Veď väčšina ľudí má PCL na 100+101 zónu. Takto mi to nevedel predať ani sprievodca vo vlaku. Tiež ponúkal iba Vinohrady - N.Zámky.
A plus ČD ponúka zadarmo k nákupu lístka kúpeného online miestenku vo všetkých miestenkových vlakoch a aj tým motivuje ludí aby si radšej lístok kúpili online ako v pokladni (kde by za miestenku museli platiť keby ju chceli).
U ZSSK je miestenka zadarmo iba v povinne miestenkových vlakoch/na povinne miestenkových trasách teda keď niekto chce miestenku do Prahy alebo do Budapešti musí za miestenku platiť či si lístok kúpi online alebo na stanici.
Potom budú v ZSSK strašne prekvapení keď si ludia na cestách smerom do Česka čo si doteraz kupovali lístky na stanici začnú kupovať lístky online ale nie u nich a budú mať prepad tržieb ktorý nevykompenzuje ani to výpalné vyberané od tých ktorý si budú kupovať aj po zavedení toho servisného príplatku.
Ešte na seba musím zareagovať, aby som mohol vložiť screenshot aký “easy as 1-2-3” je nákup traťového lístka v Můj vlak. To nie že neprebiješ, ale hlavne to v appke ZSSK nespravíš vôbec.
Takto - eshopom a appkou v podaní ZSSK - mimochodom spoznáš firmu, pre ktorú si ako zákazník na príťaž od momentu, kedy jej ešte len chceš dať svoje peniaze.
A už posledná vec, ČD išlo práve cestou motivácie (ČD Body), nie hlúpej prirážky.
Žiadalo sa mi napísať, že to možno aj tak čoskoro skončí ako Pošta, kde pomaly cez žreby nevidíš za okienko, zatiaľčo balíkoboxy fungujú relatívne skvelo, ale potom som si uvedomil, že veď oni aj tak predávajú lístky na, ehm, slovenské vlaky, takže Loto splnené.
#252276 ČD Můj vlak ti pri prestupe dá veľmi dobrý servis vrátane meškaní, nástupíšť a koľají, rovnako dobrý servis pri nákupe a po nákupe, a uznávam, že nerieši lokálne IDS a busy, len seba. Lenže to máš práve rovnaké ako ZSSK Ideme Vlakom.
Ostatné uvedené use cases sú okrajové a vôbec, nikto nebráni ľuďom nosiť si papierovú mapu, koňa a pazúriky a kožky namiesto MasterCard, ak im to tak vyhovuje.
Sme v 21. storočí, 99,9 % všetkých informácií k ceste A do bodu B pomocou VHD potrebuješ, máš dnes možnosť mať vo vrecku. Ak má niekto validný dôvod dáta v mobile/mobil/PC nemať, prosím, tam je pokladňa, ľudské zdroje niečo stoja, vy zas neplatíte paušál.
Dalo sa to spraviť lepšie? To je čo za (rečnícku) otázku? Samozrejme, miliónkrát.
Dá sa kúpiť lístok Vajnory - NZ, len to má tú nevýhdu, že je to treba kupovať asi 20 min. pred odchodom (lebo treba kúpiť lístok na ten Os čo vo Vajnoroch stojí, a ten ide 20 minút pred REXom). Sám to takto robím - mám PCL 100+101 a k tomu si on-line dokupujem lístky Rača - Leopoldov.
Presne na tento problém som sa ZSSK pýtal v komentároch na FB k príspevku, v ktorom zverejnili zavedenie poplatkov. Z ich strany samozrejme bez reakcie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Zberač mínusiek
Takto - eshopom a appkou v podaní ZSSK - mimochodom spoznáš firmu, pre ktorú si ako zákazník na príťaž od momentu, kedy jej ešte len chceš dať svoje peniaze.
A už posledná vec, ČD išlo práve cestou motivácie (ČD Body), nie hlúpej prirážky.