Možno sú tam menší diletanti ako ty, keďže vedia, že sa ide drôtovať Zvolen - Fiľakovo, k tomu Košice - Moldava a hneď máš wireless len nejakých 120 km.
Okrem toho v clanku rec o planoch hybridov na tratiach. No neviem co tam robia za diletanti robia ked sa v clanku pise aj no nasadeni hybridov v useku ZV KE kde je usek bez elektriny cca 200km .
Naco su vedene posledne 2 L84 z Dubravky az do Ovsista ? Ta uplne posledna ide par minut pred nocakmi doslova. Su to poradia z DP Jurak tak to mohlo ist rovno do vozovne a nie este sa trepat zbytocne do Petrzalky. Zo Zochovej isiel vcera 1 clovek vo voze smer Ovsiste.
nevadí
Nooo chcú na celú linku Zilina-Bratislava nasadiť iba Stadler Kiss
Čo je fajn v rámci aj servisu a podobne
Zjavne bude obeh 6-7 jednotiek a 1 bude záloha (čistá jazda 2*2.5h a asi celkovo 2h prestoj na konečnej takže 7 jednotiek)
Pri trolejbuse to niekedy veľmi neviete ovplyvniť, jednoducho ak máte nejakú splietku výhybiek a k tomu idete do vetvy s vypnutou jazdou, musíte našľapávať, nech nezostanete visieť. To ovládanie výhybiek bolo kedysi tiež podstatne horšie, lebo bol trolejový kontakt, kedy sa zároveň vzduchom brzdilo a dával odber jazdou pre prehodenie výhybky. Súhlasím však s tým, že všetko sa dá robiť aj v kultivovanej forme.
Dnes jazdia úplne najhoršie trolejbusári. Tam sa o žiadnej kultúre cestovania nedá ani snívať, tam sa jazdí takmer exkluzívne plná jazda / plné brzdenie. Už viac krát som mal tú "česť" cestovať z ASMN troloSORom s kuframi a to bolo ako za trest, po celom priestore sa kĺzali. Hlavne že títo polovodiči všetci majú pekné uniformy, lebo presne to je dôležité.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tiny111223