Dve novinky z regiónu:
1. Zastávka Blatné, Bratislavská smer Kaplná/Šenkvice sa už obsluhuje v novej polohe ešte pred križovatkou s ul. Glanec. Žeby príprava na to, aby sa smer SC aj Čataj/TT jazdilo po blatnianskom Glanci v tom istom smere? tým pádom by 645 a 666 mali bez ohľadu na smer poradie zastávok v Blatnom Bratislavská-M.R.Štefánika-škola . Tá ulica je dosť úzka a nadväzujúca ul. Antona Vosátka aj dosť obparkovaná, križovatka s Bratislavskou je prakticky kolmé odbočenie z oboch strán, takže by sa to tam hodilo.
2. Kadiaľ chodí teraz 545, keď cesta Budmerice-Vištuk je pre motorovú dopravu uzavretá?
1. Zastávka Blatné, Bratislavská smer Kaplná/Šenkvice sa už obsluhuje v novej polohe ešte pred križovatkou s ul. Glanec. Žeby príprava na to, aby sa smer SC aj Čataj/TT jazdilo po blatnianskom Glanci v tom istom smere? tým pádom by 645 a 666 mali bez ohľadu na smer poradie zastávok v Blatnom Bratislavská-M.R.Štefánika-škola . Tá ulica je dosť úzka a nadväzujúca ul. Antona Vosátka aj dosť obparkovaná, križovatka s Bratislavskou je prakticky kolmé odbočenie z oboch strán, takže by sa to tam hodilo.
2. Kadiaľ chodí teraz 545, keď cesta Budmerice-Vištuk je pre motorovú dopravu uzavretá?
Andrej
Ako som písal dole, v takom Toronte alebo New Yorku je to úplne bežná vec mať odlišné intervaly. Preklady sa robia maximálne na jednej ulici medzi lokálnymi autobusmi a expresmi, ale neexistuje že by na jednej ulici mal 8 minútový interval, a potom prídeš na ďalšiu ulicu a tam je tiež 8 minútový interval len tak, lebo je to nezmysel. Tam im to nerobí problémy...