Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #250915:
Všetci vieme, že beus šetrí kde len môže, ale potom sa dostávame naozaj do bodu, kde sa nejeden cestujúci začne zamýšľať, čo sa mu viac oplatí a koľko je ochotný si priplatiť za vyššie pohodlie. Treba si uvedomiť to, že nestačí mať pekné, moderné autobusy, ale treba mať aj atraktívne linky, ich trasy, ich využiteľnosť a hlavne zmysluplnosť, ktorá je pre cestujúceho kľúčová. Netreba sa na všetko čo bolo pred nami pozerať ako na niečo zlé, ale poučiť sa a zlepšiť. Linka 5 je živým príkladom tohto tvrdenia, pretože jej využitie bolo nemalé a veľa ľuďom jej zrušenie významne skomplikovalo cestovanie. Keď som videl, že ideme opäť investovať do nových autobusov na CNG a podobne, tak som si len povzdychol. Je tu priestor aj na iné zlepšenia mimo vozového parku. Električková doprava je cez prázdniny priam odpudzujúca, pretože nie je možné, že v lete sa cez týždeň poobede cestuje na linke 4 rovnako, ako cez víkend a sviatok, to je jednoducho hanba.
Reakcia na: david11 #250906:
profi vlcak sa radsej vrati par zastavok po trase nazad aby sa zmestil a nebude riskovat ze sice sa dovezie ako clovek na zst vinohrady ale potom sa zas nezmesti tam.....
Reakcia na: csepka_3 #250914:
take uz bolo, ale sudruh Vallo to orezal ako jednu z prvych veci po nastupe do funkcie predchadzajuce volebne obdobie....
david11 - Súhlasím, preto tvrdím, že prioritne by trebalo posilniť kapacitu pomocnej linky 7 v popoludňajšej špičke. Celkovo v električkovej doprave už s výnimkou 7/1-7/5 a počas prázdnin linky 3 nemáme výjazdové poobedné špičky, takže preto by trebalo pridať na linku 7 poobede aj ďalšie poradia a potiahnuť do Rače. Aktuálnych 5 poradí je nedostatočných.
Reakcia na: david11 #250912:
Presne, patrím k tejto skupine.

Rozumiem, môže sa občas stať, že sa na chvíľu treba potlačiť, nevadí, veď som vo verejnej doprave, ale v poslednej dobe sa to stáva už takmer pravidelne... 😐
Reakcia na: csepka_3 #250907:
90% cestujúcich privíta sa netlačiť a nerieši dva schody pri nástupe. Ako argument beriem v lete jedine klímu no toto leto už ani škodovky nechladili ako v začiatkoch ich prevádzky.
Na začiatok vrátiť aspoň predkovidový CP pre električky.
DPB by mal overiť možnosti úprav stávajúcich Škodoviek na ich spájanie do súprav.
Reakcia na: triskaidekafobia #250903:
Posilňovanie? Veď máme #castejsieakometro... ibažeby nie 😃
Reakcia na: triskaidekafobia #250903:
A človek nonstop číta o developerských projektoch na skrz celou BA. Už pri realizácii 50% projektov sa môžeme pripraviť na indický štýl cestovania.
Reakcia na: triskaidekafobia #250903:
Riešenie problému linky číslo 3 by mohlo spočívať v predĺžení linky číslo 7 až do Rače podobne, ako je to počas rannej špičky. Vzhľadom na to, že sa na linku 7 vypravujú vysokopodlažné vozidlá, veľa potenciálnych cestujúcich v úseku Blumentál - Stn. Vinohrady aj tak využíva prednostne linku 3 pre vyššie pohodlie. Pokiaľ by sme sa ale bavili skutočne o prepravnej kapacite, je na mieste otvoriť teóriu, či by nepomohlo pridanie poobedných delených služieb D7/1-D7/10, z čoho by polovica vozidiel končila v Rači podobne, ako je tomu aj teraz. Obávam sa, že odpoveď na naše otázky prinesie až otvorenie novej trate v Petržalke.
Reakcia na: triskaidekafobia #250905:
Profi vlčáci si počkajú na L7 ak v tom čase ide a po Vinohrady cestujú ako ľudia. Prípadne majú štastie na päť dojazdov L7 do Rače po 17h.. No po 18h sa už proste tlačiť musia..
Reakcia na: Dave177 #250904:
Áno, zabudol som... smer Rača, najmä od Blumentálu ďalej. 🙂
Reakcia na: triskaidekafobia #250903:
L50 už nevyužívam, ale to, že sa ľudia nedostanú do električky na L3 (poobede smer Rača) môžem potvrdiť.
Ozaj by mohol niekto zvážiť posilnenie rannej špičky na L50 a poobednej na L3. Čoraz častejšie sa mi stáva, že sa do električky/autobusu ani nedostanem, respektíve nedostanú všetci. 😐
Reakcia na: Andrej #250900:
Sutaze su na to, aby ak sa nahodou otvoria nove OP z EU na nakup CNG busov prip diesel hybridov,tak sa rovno urobi objednavka a usetri sa cas kym by vyhodnotili sutaze. Osobne si ale myslim, ze diesel busy (hoc aj za vlastne) sa budu kupovat tak ci tak, lebo tie uz treba.
Reakcia na: Andrej #250900:
Áno, že sa náhodou podarí financovanie z EÚ zdrojov.
Reakcia na: Solider #250899:
Ak nie sú peniaze tak na čo vôbec robia súťaže? Dúfajú že tie peniaze im spadnú z oblakov?
Reakcia na: upravovač fotiek #250894:
A čo zmení nejaký článok na tom, keď nie sú peniaze na nové autobusy? 🙂
Reakcia na: upravovač fotiek #250892:
CNG je tam kvôli tomu, že od 1.1.2026 musí byť minimálne 48% vozidiel ekologických (dnes 34%) a CNG vozidlo do tejto kategórie spadá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.