mne to vysvetlovat nemusis, spravny smer kam to treba poslat je magistrat.... ale vacsine obyvatelov to zrejme takto vyhovuje, kedze to kam to ten sucasny taha bolo vidno uz v predchadzajucom volebnom obdobi a dostal sa tam znova....
a DPB v podobe exekutivy by sice mohol mat personalne a technicke problemy v pripade neocakavaneho navysenia objednanych vykonov aj keby dostal dost penazi; avsak tak daleko sme sa este nedostali.....
Všetci vieme, že beus šetrí kde len môže, ale potom sa dostávame naozaj do bodu, kde sa nejeden cestujúci začne zamýšľať, čo sa mu viac oplatí a koľko je ochotný si priplatiť za vyššie pohodlie. Treba si uvedomiť to, že nestačí mať pekné, moderné autobusy, ale treba mať aj atraktívne linky, ich trasy, ich využiteľnosť a hlavne zmysluplnosť, ktorá je pre cestujúceho kľúčová. Netreba sa na všetko čo bolo pred nami pozerať ako na niečo zlé, ale poučiť sa a zlepšiť. Linka 5 je živým príkladom tohto tvrdenia, pretože jej využitie bolo nemalé a veľa ľuďom jej zrušenie významne skomplikovalo cestovanie. Keď som videl, že ideme opäť investovať do nových autobusov na CNG a podobne, tak som si len povzdychol. Je tu priestor aj na iné zlepšenia mimo vozového parku. Električková doprava je cez prázdniny priam odpudzujúca, pretože nie je možné, že v lete sa cez týždeň poobede cestuje na linke 4 rovnako, ako cez víkend a sviatok, to je jednoducho hanba.
profi vlcak sa radsej vrati par zastavok po trase nazad aby sa zmestil a nebude riskovat ze sice sa dovezie ako clovek na zst vinohrady ale potom sa zas nezmesti tam.....
david11 - Súhlasím, preto tvrdím, že prioritne by trebalo posilniť kapacitu pomocnej linky 7 v popoludňajšej špičke. Celkovo v električkovej doprave už s výnimkou 7/1-7/5 a počas prázdnin linky 3 nemáme výjazdové poobedné špičky, takže preto by trebalo pridať na linku 7 poobede aj ďalšie poradia a potiahnuť do Rače. Aktuálnych 5 poradí je nedostatočných.
Rozumiem, môže sa občas stať, že sa na chvíľu treba potlačiť, nevadí, veď som vo verejnej doprave, ale v poslednej dobe sa to stáva už takmer pravidelne...
90% cestujúcich privíta sa netlačiť a nerieši dva schody pri nástupe. Ako argument beriem v lete jedine klímu no toto leto už ani škodovky nechladili ako v začiatkoch ich prevádzky.
Riešenie problému linky číslo 3 by mohlo spočívať v predĺžení linky číslo 7 až do Rače podobne, ako je to počas rannej špičky. Vzhľadom na to, že sa na linku 7 vypravujú vysokopodlažné vozidlá, veľa potenciálnych cestujúcich v úseku Blumentál - Stn. Vinohrady aj tak využíva prednostne linku 3 pre vyššie pohodlie. Pokiaľ by sme sa ale bavili skutočne o prepravnej kapacite, je na mieste otvoriť teóriu, či by nepomohlo pridanie poobedných delených služieb D7/1-D7/10, z čoho by polovica vozidiel končila v Rači podobne, ako je tomu aj teraz. Obávam sa, že odpoveď na naše otázky prinesie až otvorenie novej trate v Petržalke.
Profi vlčáci si počkajú na L7 ak v tom čase ide a po Vinohrady cestujú ako ľudia. Prípadne majú štastie na päť dojazdov L7 do Rače po 17h.. No po 18h sa už proste tlačiť musia..
Ozaj by mohol niekto zvážiť posilnenie rannej špičky na L50 a poobednej na L3. Čoraz častejšie sa mi stáva, že sa do električky/autobusu ani nedostanem, respektíve nedostanú všetci.
Sutaze su na to, aby ak sa nahodou otvoria nove OP z EU na nakup CNG busov prip diesel hybridov,tak sa rovno urobi objednavka a usetri sa cas kym by vyhodnotili sutaze. Osobne si ale myslim, ze diesel busy (hoc aj za vlastne) sa budu kupovat tak ci tak, lebo tie uz treba.
Solider