Reakcia na: Autobus39 #249682:
Vo Viedni na Liliputbahn v Pratri bola na konečnej zavretá pokladňa. A už tam sme došli pešo s vyplazeným jazykom v letnej horúčave. Rušňovodič na nás zamával, aby sme nastúpili aj bez lístkov. Po dvoch staniciach nám ukázal, kde je pokladňa a povedal, že počká, nemusíme sa obávať, a tak jeden z nás kúpil lístky. Tým pádom sme sa dostali pohodlne do vstupnej časti Prateru. Netváril sa, že rušňovodiči nemajú v popise práce komunikovať.
Cancer
Preto, že sa to od nich očakáva iba raz za čas (keď sa ich niekto niečo spýta) by sa mali menej čertiť a radšej sa snažiť odpovedať cestujúcim.
Iba ťažko budú hladať prácu v Bratislave a okolí kde sa ako vodiči budú musieť baviť s niekym počas celej služby menej ako v DPB. Všetci vodiči, ktorí majú problém komunikovať by si mali uvedomiť aké dobré to v DPB majú keď sa od nich očakáva že iba raz za čas keď sa ich nejaký cestujúci niečo spýta budú im odpovedať.
Ešte aj taký vodič pekární sa musí za celý deň baviť s viacej luďmi, o vodičoch taxíkov alebo kuriéroch rozvážajúcich jedlo/balíky ani nehovoriac.
Komunikácia s luďmi (inými ako len nadriadený a najbližší kolegovia) jednoducho je súčasťou práce vodiča. A ak si nejaký vodič myslí, že to tak nieje tak sa minul povolaniu.