Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #249276:
Zákazníka nezaujíma koho sú prístrešky. V rámci servisu by mali mať jedného "pána". Prístrešky DPB aj mestské by mali byť prevedené všetky pod DPB, tak ako sa stará o označníky, lavičky a odp.koše na zástavkách, mal by mať pod palcom všetky prístrešky. Automaty na CL sú dúfam majetkom DPB. Čistý bordel toto.
Inak, ako môžu využívať prístrešok nikoho? Myslím ten na parkovisku hradu Devín. Ten je dokonca na súkr.pozemku. Niekde sa to spomínalo.
Reakcia na: 6503 #249279:
Tak ale hlavne v Nemecku je infraštruktúra úplne inde detto aj v Česku...
Áno majú tam viac štrajkov ale .. tu je problém hlavne neudržba strojov a tratí
Reakcia na: 6503 #249279:
zeleznica je relativne velky moloch s velkou zotrvacnostou, takze ak zoskrtas vydavky na udrzbu a pod. (ktore su ale aj v tej minimalnej verzii fakt ze nemale), tak sa Ti to prejavi az o hodne rokov (a tu vladnucu garnituru ktora takto "usetrila" to v podstate nema sancu postihnut), no a kedze aspon u nas sa takto funguje uz niekolko desatroci, tak sa to uz zacina aj vyraznejsie prejavovat....
Reakcia na: Joyki #249278:
Vlaky meskaju aj v Nemecku dost vyrazne. Otazka znie, aku ma zeleznicna doprava v Europe buducnost, pri takychto meskaniach, odrieknutiach, poruchach, strajkoch...? Mala to byt kostra prepravy obyvatelov EU, ale zda s ami ze to skor kolabuje. Neviem kde je problem. Ci v rapidnom naraste cestujucich, ci v uz nedostatocnej sieti...
Reakcia na: 3pa3ck3 #249277:
Za to na železnici po postcovidovom náraste už medziročne klesajú počty cestujúcich. To už je dopad reformného GVD, ktorý síce na papieri je super, ale pre ostré obraty a výraznú poruchovosť či absenciu prevádzky schopných strojov sa nedodržiava a meškania sú veľmi výrazné naprieč krajinou: denne sú odrieknuté aj desiatky vlakov (najviac Horné Kysuce a okolie Bratislavy) + čoraz viac rozšírený SVS + už len 1 vlakvedúci aj v okolí hlavného mesta, takže aj štatistiky klamú.
Keďže sa tu pár týždňov dozadu riešili taktové cestovné poriadky v prímestskej doprave, tak tu pridám skúsenosť z Prešovského kraju: https://kosice.korzar.sme.sk/c/23273193/na-linkach-s-taktovou-dopravou-na-vychode-sa-pocet-cestujucich-vlani-zvysil.html
Reakcia na: tosomja #249275:
Slovšport prístrešky naozaj nepatria DPB ale mestu. DPB spravuje len prístrešky na električkových zastávkach (mimo JCD) a tie nové eurofondové. Tá plechová búda je kto vie koho.
Reakcia na: Miro #249274:
Je zaujímavé aký bordel DPB má. Tak tu sa vyhovárajú že nevlastnia pozemky, pod hradom Devín zase argumentujú že prístrešok (opakujem) prístrešok nie je ich.
Tento argument dali cez ich fb, ale osádzajú tam naďalej označník, hoci je zástavka dlhodobo nevyužívaná a mätie turistov, hlavne zahraničných.
A že je tam umiestnený automat na CL, pri nevyužívanej zástavke, ani nevravím. Asi ich máme na rozdávanie.
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/153511/muranska-mhd-technicke-problemy
Totálne posprejovaý plechový prístrešok na zástavke Vápenka je vhodný možno na Luník 9, nie do hlavného mesta.
terajší stav je rovnaký, ak nie horší:
https://maps.app.goo.gl/9A9CQpuNaPaeTLzDA
DPB by naozaj malo mať poriadok v rámci celej infraštruktúry, čo spravuje.
Reakcia na: david11 #249270:
Presne tak. PID to má presne ošetrené, že keď na zastávke na znamenie zastaví vozidlo, tak druhé musí zastaviť tiež. A nedodržanie sa má rozdiel od BA tvrdo postihuje.
Reakcia na: FFF13 #249264:
Toto je proste prímestská Arriva (SL nebol o nič lepší). Na Patrónke napríklad zastavia za sebou dva kĺbaky (smer do mesta), a za nimi s odstupom 10m zastaví Arrivák, otvorí na 5 sekúnd druhé dvere odkiaľ vystúpi pár ľudí a poď ho preč (obehne busy v zastávke). Môžem byť akokoľvek trénovaný šprintér, ale pribehnúť k nemu spredu keď zastavil ako tretí za 5s sa mi nepodarilo. Prímestská Arriva je na území mesta nepoužiteľná - to je čistý fakt. Alebo sa to dá vystihnúť slovami jedného vodiča z Arrivy:"my tu niesme žiadna emhádéčka!!" Aj keby som mal 20min.čakať na Patrónke na 21ku, tak do prímestského busu nenastúpim, aj keby zastavil správne.
Reakcia na: david11 #249270:
To nepopieram
Reakcia na: 3pa3ck3 #249269:
To je celkom jedno.. jednoducho mal zastať ak nevidel či tam niekto na neho nečaká..
Reakcia na: david11 #249268:
Len detail - zastávka Kráľovské údolie bola na znamenie už predtým
Reakcia na: FFF13 #249264:
Bohužiaľ odkedy sú zastávky na znamenie tento jav nezastavovania je aj u DPB. Min. týždeň L29 prefrčala cez Kráľovské údolie, kde už stála L31. Človek márne vybiehal spoza L31.. mohol čakať 30 min.na ďalšiu.
Reakcia na: FFF13 #249264:
To je bežné aj na spojoch z kukuričných okresov SC a DS napr. na Gagarinovej alebo Prievozskej, kedy prefrčia v ľavom pruhu a rovno dve rôzne linky za sebou smer ASMN. A ako píše 810zssk, tak kontrolóri BIDky neevidujú žiadne porušovanie štandardov. Nezabudnite si pri najbližších voľbách spomenúť, za ktorého župana sú stále tolerované takéto praktiky.
Reakcia na: Valec #249263:
Výnimočne.
Reakcia na: FFF13 #249264:
Od prvého dňa tam jazdia. Treba pripomenúť že kontrolóri BIDky nenašli žiadne pokutovateľné porušenie štandardov, teda si vymýšľaš, a žiaden problém neexistuje. Neotravuje, tu sme pri písaní koncepčných dokumentov.
V Arrive sú na tom už tak zle že im tam jazdia bežne kok.oti? Akurát pred 10 min čakám na Krčoch smer mesto, stojím viditeľne na osvetlenej zastávke, začnem mávať a debil na 269 proste ignoruje a veselo si ide ďalej...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.