Reakcia na: Miro #248914:
Slovenská pošta ťa tiež nechá čakať najprv na odovzdanie žltého lístka zamestnancovi a potom druhý krát na to, kým zamestnanec zásielku vyhľadá. Namiesto zoskenovania kódu zásielky už pri vstupe. Štátne firmy sú zlo a mali by sa zrušiť. 
N/A
V roku 2011 vlak ťahal rušeň z roku 1972. Dnes je ten istý rušeň starší o 12 rokov a výrazne poruchovejší (alebo je ok, že bageta bežne jazdí na rýchlikoch?). Čakám na tej iste zastávke, kde sa nič nezmenilo. Idem nižšou rýchlosťou, lebo stav infraštruktúry je žalostný (viď HLS).
Čiže čo mám zohľadniť ako cestujúci? Zase stará otázka, čo bolo skôr, sliepka alebo vajce?
Ak sa zvýši cestovné o 100% a bude trvať 20 rokov kým sa zmodernizuje vozový park (btw, zmodernizoval sa, no poruchovosť nových/reko vozidiel je katastrofálna) a aspoň sa zapláta infraštruktúra na stav z roku