Reakcia na: Cancer #248422:
Tam je cely problem v tom, ze Arriva je monopol. Mohla zdvihnut kotvy a cely kraj by okamzite padol. Ale ak by si mal 4 (alebo viac) roznych poskytovatelov dopravy, tak by si im lahko skocil po krku a v pripade potreby odobral licenciu a docasne nahradil linky ostatnymi firmami, kym najdes nahradu.
810zssk
V krátkodobom horizonte musí DPB minimálne aspoň zostať konkurencieschopným voči ostatným zamestnávateľom. V dlhodobom horizonte musí celkovo zlepšovať pracovné podmienky (čo, pozor, nie je len plat) tak aby to povolanie bolo ďalej atraktívne a zásoby voľných či nevoľných vodičov sa postupne dopĺňali. Lebo ak sa dostaneme do stavu že štandardom je robiť 5+1, navyše v beusáckej šialenej kombinácií so striedaním ranných a poobedných služieb, a potom dostať menej peňazí ako pokladník v LIDLi, tak ako to asi môže dopadnúť?