Reakcia na: Arrivaderci #245365:
Tá 36/123 by mala trasu ZB - Strmé vŕšky - Bory - Lamač? Nebolo by potom lepšie odkloniť 92 cez Lamač (s výnimkou spojov do VW), aby nahradila 123 v úseku Lamač - Bory a aby tam nešli zbytočne 2 linky? Obsluhu Nemocnice Bory by som riešil skôr nejakou linkou z centra, ktorá by išla po D2 a 36/123 ponechal ako doplnkové linky pre tangenciálne spojenia. Spojenie Borov a Dúbravky by som radšej riešil 36/123 alebo regiobusmi, pretože 20 býva už teraz dosť plná (minimálne po Milana Marečka) a to spojenie Technické sklo - DNV je tiež dosť využívané a tiež sú tam aj tie Agáty. Spojenie Bory - DNV by zabezpečila 21.
23 by sa možno by sa mohla posilniť v celej trase na 30 minút s posilovými spojmi v špičke po Dúbravku (tiež v intervale 30 minút), aby sa zlepšilo aj spojenie Jana Jonáša s Dúbravky (21 je pre toto spojenie pomalá + tam majú pribudnúť tie ďalšie sklady).
Pod centrom som skôr myslel Hodžovo námestie, Zochovu, AS, pretože 21, 83/84 už veľa miesta pre ďalších cestujúcich nemajú a to jazdia dosť často. Nová linka z Borov by si teoreticky mohla vymeniť aj trasu s 84 v Petržalke a 84 by sa ukončila v centre.
Ja by som tú N21 potiahol cez Vrančovičovu, aby sa umožnilo spojenie Lamač - Bory/DNV aj v noci a aby sa dal zaviesť prestup medzi N20 a N21 na Hrubých lúkach (spojenie Dúbravka - DNV). Časovo by to vychádzalo aj pri zachovaní okruhu na N21.
Urbanway 2423
20 by som viedol cez Technické sklo, pretože veľa ľudí z tadiaľ chodí práve do DNV (na sídlisko, nie k VW) a navyše sa tam stavajú aj Agáty, ktoré by potom boli obsluhované iba 23 so slabým intervalom.
Sklady nad Metrom by mohla výhľadovo obslúžiť 23 ako doplnková linka do VW a Dúbravky. Základnú obsluhu tejto časti a zastávok M. Encingera, Hrubé lúky, H. Ponickej (prestup na 21 smer DNV) a Nemocnice Bory (zastávka 92) by mala zabezpečiť nejaká nová linka spájajúca Bory s centrom. Dočasne by sa mohla táto linka ukončiť na kruhovom objazde pri M. Encingera.
Ďalšia vec je, že by sa do Borov mala zaviesť aj nočná doprava aspoň presmerovaním N21, čo by si vyžiadalo pridanie 1 poradia . V budúcnosti by mohla ísť N21 cez Lamač/D1 (v noci by to bolo asi aj jedno) a nejaká nová linka by išla po súčasnej trase N21 cez Dúbravku ďalej do Borov.