Reakcia na: 810zssk #244251:
Su tam aj linky/odkazy na plan strojkolajnenia DNV - Lamac - HlSt tak mozno s tym vyhladovo rataju? Netusim aky je harmonogram.Co sa tyka Zahorskej/Stupavy, podla mna by to mohli tahat 2 sposobmi (resp. viac menej v Stupave iba jednym):
- A: Popri dialnici po Lozorno (tam pred nim logicky odtiahnut od D2 a napojit na zeleznicu)
- B: v Zahorskej tahat okolo Markizy (medzi Markizou a tym druzstvom) a v Stupave fakt jedine popri D2 ak nema byt tunel. Alebo mooooozno ak by bol rozpocet a povykupovali domy napriklad popri Mierovej ulici zo zapadnej strany. Ale silno pochybujem.
Ale zas v Stupave by to tam kludne mohlo byt aj pri D2 napriklad s novou AS, P&R a napojenim na dialnicu. A ked zoberieme do uvahy, ze postupne budu stavat baraky ako je jazero "Hlinik" a urcite si budu brusit zuby aj na polia za D2...
Takže aspoň počet liniek sedí.
)
Cancer
Nechcem spochybňovať tvoje tvrdenia, ale takáto odpoveď by bola znepokojujúca a naznačovala by, že pri cestujúcich pri ktorých si myslia že im to prejde si vymýšľajú sprostosti s cieľom odradiť ťa od písania ďalších.
Tie kamery sa určite pozerajú v takomto prípade. Teoreticky by mohli tvrdiť, že ak si stál za autom na ceste (teda predpokladám, že nestálo auto na chodníku) nestál si na nástupišti tak ako ti to ukladá PP IDS BK – článok A.5.3. písm. c). Čím nechcem určite obhajovať vodiča.
Odporučil by som ti ak sa ti niečo podobné stane nabudúce stáť na nástupišti zastávky (na chodníku) tak aby ťa bolo vidieť, a ak vodič prefrčí napriek tomu bez zastavenia keď budeš písať sťažnosť rovno píš, že si stál na nástupišti v súlade s PP IDS BK tak aby ťa vodič mohol vidieť čo potvrdia aj záznamy z kamier.