Inak ako v Prahe zvládajú prevádzku nočných električiek? Tak nebývajú problémy s napäťovými výlukami a nutnosťou NAD? Aj tam majú totiž úseky, kde NAD nemôže ísť po trati a stojí teda inde ako električka.
Čo sa týka BA, tak ja si myslím, že v noci by sme mali zostať pri autobusových nočákoch, keďže zavedenie električkových by vo väčšine prípadov skomplikovalo alebo pridalo prestupy.
Čo sa týka BA, tak ja si myslím, že v noci by sme mali zostať pri autobusových nočákoch, keďže zavedenie električkových by vo väčšine prípadov skomplikovalo alebo pridalo prestupy.
N/A
Príklad:
L4+9 keby končila ako NL4+9 na hlavnej = 34 min.
Ak uzol TrM, tak 35 min.
N21 Pri kríži - Hlavná = 12 min.
A k tomu treba aj tú N21, lebo električka neobslúži DNV. Zvýšila sa potreba vodičov, vozidiel, obmedzila sa údržba a zvýšila sa cestovná doba o takmer 200%.