Práve pozerám na webstránke - v eshope IDS BK (aj v Ubiane), že dopravnú kartu [BČK] exSlovak Lines, t.j. po preklopení na dopravcu Arriva Mobility Solutions je možné navýšiť iba o 5 €, 10 €, 15 €, 20 €, 30 € a 50 €.
Nepozerali ste niekto náhodou ako je to napr. v červených multifunkčných automatoch v Bratislave či v autobusoch (nielen Arriva)?
A funguje dopravný pas (t.j. možnosť využiť tú BČK aj u viacerých iných dopravcov na Slovensku) aj po preklopení na Arrivu bez problémov tak ako to bolo do 14. 11. 2021?
Nejako som o tejto zmene nikde nezachytil info (kvôli tomuto nejdem pozerať PP IDS BK). Teda je ešte niekde možné navýšiť BČK aj naďalej o napr. 3 € alebo 4 €?
Viac vodičov (aj v najviac problematickom seneckom okruhu) už začína šoférovať v tento týždeň alebo budúci - po školeniach alebo s nástupom od 1.1. Momentálne je výprava 100 %-ná v okolí Senca.
Lenže sa blíži omikron, takže výpadky budú aj kvôli PN, a nielen u PAD.
Lenže "sa hovoriť" nestačí... So získaním oprávnenia na prevádzkovanie dopravy, vypísaním výberka na vozidlá, zabezpečením plničky na CNG a podobne kľúčovými vecami sa zaoberali až v posledných mesiacoch.
PB bola proti tomu len papierová kuleha, tam sa reálne nestavala nová prevádzka na zelenej lúke.
Absurdne krátky čas? Veď o tom, že v MT chcú založiť podnik sa hovorilo snáď už vyše roka dozadu, marí sa mi, že prvé neformálne náznaky sa objavili zhruba krátko potom ako podobný zámer ohlásili v PB. To skôr práve v PB to bolo absurdne rýchlo.
Plus Transdevu sa zadarilo prilákať späť niektorých pôvodom lokálnych vodičov, ktorí pred praktikami Arrivy utiekli práve smer SL.
No a čas na prípravu... V Martine v absurdne krátkom čase založili dopravný podnik s novým vozoparkom a novým typom pohonu, a aj keď som si pred pár mesiacmi klepal na čelo nad ich harmonogramom, naozaj sa im to podarilo, vrátane dohody o prevode zamestnancov. Jasné, viacero vecí je vyriešených len dočasne, ale mimo menších nedostatkov v dopravnej informatike som zatiaľ nejaké ponosy nezachytil. Chaos v podaní AMS BA nie je podľa mňa ani tak o čase, ako o absolútnej manažérskej neschopnosti.
Je to kombinácia troch vecí - jedna je všeobecná tragickosť Arrivy (aj vo vzťahu k zamestnancom ako spomínaš), druhá je čas na prípravu, tretia je absencia sabotáže zo strany pôvodného dopravcu v Nitre (tu zas Arrive treba uznať že sa toho zhostili veľmi slušne).
Každopádne treba zdôrazniť že chaos pri zmene dopravcu NIE JE štandard. V Európe sa každý rok zmení dopravca v desiatkách až stovkách miest a väčšinou to prebehne tak hladko ako v Nitre.
Každopádne je Nitra skvelý vzor ako sa to má robiť a palec hore pre každého kto bol súčasťou procesu
Od 1.1. nastúpil v Nitre nový dopravca Transdev. Prechod na nového dopravcu tam prebehol bez väčších problémov a všetci vodiči údajne prešli do Transdevu. Viem, že oblasť IDS BK je väčšia ako MHD Nitra, ale u nás neprešli k Arrive zďaleka všetci vodiči. Je to spôsobené zlými podmienkami a povesťou Arrivy, alebo tým, že v Bratislave je tých vodičov celkovo menej, pretože toto nie je jediný prípad, kde tá zmena dopravcu nespôsobila taký chaos ako u nás?
ale len do 01.03. či ako to písali v článku, potom tie pseky budú aj spoplatnené. Každopádne, dnes nie je veľa vozidiel, čo by si nekupovali diaľničnú známku. Napríklad ja v čase keď som len príležitostne jazdil po diaľniciach som si tú známku kúpil (ročnú). Nebolo to až tak veľa, 50 ročne nikoho nezruinuje a odpadajú starosti s tým aby som kalkuloval a dával pozor na spoplatnené úseky diaľnic. Proste som mohol sadnúť a bez starostí sa vydať na cestu
"Aj na nákladné auto aj autobus je potrebné dodržiavať navlas rovnaké sociálne právo."
Až také rovnaké nie je, sú tam síce malé, ale nie zanedbateľné rozdiely.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
diky