Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Pe67 #242245:
Ja som nehladal podla interneho oznacenia, len normalne vo vyhladavaci, automaticky sa mi zobrazilo "1". Teraz ak to skusim tak sa mi poriadne zobrazuje prazdinovy cestovny poriadok, ale vo sluzbe 9121 tie sipky tam stale su.
Reakcia na: Andrej #242243:
Až na to, že teraz treba dávať koncovku "4", nakoľko sa jazdī podľa prázdnin (cez prac.dni).
https://www.cas.sk/clanok/2620869/arriva-povedala-kedy-bude-obsluznost-autobusov-90-porazi-dovtedy-obyvatelov-bratislavskeho-kraja/

Podla mna sa nemusia ponahlat, do februara budu regiobusmi cestovat len ziaci, dochodcovia a socky co nemaju ani na Fabiu z troch acok.
Reakcia na: Kubo03 #242239:
Takže namiesto toho, aby ľuďom neprišiel na stanicu starý vlak, tak sa nedočkajú novej jednotky. To je super, určite ich to poteší.
Reakcia na: mathre #242238:
Kde na tie názvy chodia… 😆 Pasívny zušľachťovací styk znie ako nejaká homosexuálna praktika. 😆
Reakcia na: Petto #242232:
Neviem, či by sa obyvatelia ZB potešili, ak by im zrušili priamy spoj do Borov a Dúbravky, nehovoriac o tom, že by bol potom problém obslúžiť Strmé vŕšky (37 na to veľmi vhodná nie je, keďže by to bola zbytočná zachádzka). Skôr by som 36 posilnil (a presmeroval cez Bory), aby mohla spolu s rozšírením premávky 92 nahradiť 123. To posilnenie 36 a 92 by pomohlo asi viacerým ľuďom.
Reakcia na: gejza #242237:
Pasívny zušlachťovací styk na toto nepoužiješ.
Reakcia na: 810zssk #242220:
hovorí sa tomu pasívny zušľachťovací styk, je to špeciálny colný režim - clu podlieha len hodnota pridaná v tretej krajine - pri Turecku je colná únia, takže sa uplatňuje nulová sadzba, ale platí sa DPH súvisiaca s dovozom
Reakcia na: Jajboli #242233:
A cely clanok mas ?
Reakcia na: mathre #242223:
Ďakujem (aj Andymu). Som netušil že máme colnú úniu s TK 🙂
Reakcia na: FFF13 #242231:
Pomaly ale isto sa prechadza na 15minutove intervaly vid 32 a 65. Ocakavam to aj v pripade 61tky ktora na 99% pojde tiez na 7-8/15 int. nech ma preklad s 60. A potom sa s nou povezie aj 63 a s nou zase 30,37.
36 ma "slabe cisla vytazenosti" takze skor kandidat na zrusenie ale ani sa necudujem pri 60min int.

L37 vidim dobuducna s 10/15/10 klbaky no ci prezije L30 o tom pochybujem, ked tak v nejakej skratenej forme resp ako jemne posilnena 130
Reakcia na: Petto #242226:
....ktore su tam uplne zbytočné. Už to tu píšem neviemkoľký raz, že tie klby budu v sedle voziť uplný vzduch. 37 potrebuje častejší interval v rannej aj poobednej špičke, napr. 10 min ráno aj poobede a už od 14tej. Nie kĺbak raz za uhorský rok🙄
btw, ten preklad s 30kou je v špičkách iba na papieri😉
Alebo potom aleternatíva, posilnenie 36 na 15 min int. v špičkách, preklad s 37 ale hlavne lepšia obsluha Strmých vŕškov
Reakcia na: irizar #242227:
Neboj, v prípade potreby sa to porieši zrušením prestávok pod mostom 😃
Reakcia na: Oli61 #242224:
máš tam nejaké čudné poradie zastávok medzi vrančovičovou a lamačom.
Reakcia na: irizar #242227:
Klud, este tam pojde klbova 40tka o 2 roky 😃
Reakcia na: Petto #242226:
Hej, lebo vsak pod mostom je este prilis vela miesta...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.