Porozprávam vám historku o tom, ako sa vybavuje PCL v rámci IDS BK.
- 16.9.2019 som si kúpil ročný PCL za akčnú cenu 199€,
- koncom októbra som stratil SL kartu-nosič,
- 3.11.2019 som si kúpil novú kartu u SL, preniesol som si kredit zo starej a skúšala pani aj PCL, avšak ten bol kúpený u ZSSK, a teda skúsila jednoducho akoby predať nový 365PCL. Po skončení akčnej ponuky 365PCL sa samozrejme účtovala pôvodná cena 267€, a teda to stornovala, lebo nevedela ako vykázať cenový rozdiel - tak to stornovala.
- keďže 365PCL 16.9. bol kúpený u ZSSK, tak tam som musel ísť to skúsiť dať presunúť v pôvodnom znení (a teda za 199€),
- u ZSSK sa zistilo, že stará stratená SL karta nebola zablokovaná, tak som musel ísť naspäť na Nivy dať si to zablokovať,
- ZSSK získala dáta z predaja 16.9. 365PCL u nich za tú akčnú cenu 199€, a teda na novú kartu sa zdanlivo presunula akčný 365PCL.
Počas celej jeho platnosti sa mi však na konte PCL nezobrazoval, avšak počas palubných kotrol sa nejavil žiadny problém.
Po skončení platnosti 365PCL som si kúpil 90PCL 16.9.2020, a dnes som zistil, že bonusové predĺženie sa neuskutočnilo, pretože systém eviduje na mojej karte naposledy len to storno. Ten pokus tety u SL, ktorá mi tam jednoducho chcela akoby predať nový PCL cez Emtrest, avšak už za pôvodnú cenu, s ktorou som nesúhlasil...
Takže teraz čo? Vraj to mám riešiť s BID. Pochybujem, že sa to nejako vyrieši zdravo-hravo. Zatiaľ však odmietam si kupovať lístky aj nový PCL, pretože nárok na 60-dňový bonus mám.
- 16.9.2019 som si kúpil ročný PCL za akčnú cenu 199€,
- koncom októbra som stratil SL kartu-nosič,
- 3.11.2019 som si kúpil novú kartu u SL, preniesol som si kredit zo starej a skúšala pani aj PCL, avšak ten bol kúpený u ZSSK, a teda skúsila jednoducho akoby predať nový 365PCL. Po skončení akčnej ponuky 365PCL sa samozrejme účtovala pôvodná cena 267€, a teda to stornovala, lebo nevedela ako vykázať cenový rozdiel - tak to stornovala.
- keďže 365PCL 16.9. bol kúpený u ZSSK, tak tam som musel ísť to skúsiť dať presunúť v pôvodnom znení (a teda za 199€),
- u ZSSK sa zistilo, že stará stratená SL karta nebola zablokovaná, tak som musel ísť naspäť na Nivy dať si to zablokovať,
- ZSSK získala dáta z predaja 16.9. 365PCL u nich za tú akčnú cenu 199€, a teda na novú kartu sa zdanlivo presunula akčný 365PCL.
Počas celej jeho platnosti sa mi však na konte PCL nezobrazoval, avšak počas palubných kotrol sa nejavil žiadny problém.
Po skončení platnosti 365PCL som si kúpil 90PCL 16.9.2020, a dnes som zistil, že bonusové predĺženie sa neuskutočnilo, pretože systém eviduje na mojej karte naposledy len to storno. Ten pokus tety u SL, ktorá mi tam jednoducho chcela akoby predať nový PCL cez Emtrest, avšak už za pôvodnú cenu, s ktorou som nesúhlasil...
Takže teraz čo? Vraj to mám riešiť s BID. Pochybujem, že sa to nejako vyrieši zdravo-hravo. Zatiaľ však odmietam si kupovať lístky aj nový PCL, pretože nárok na 60-dňový bonus mám.
Viko