Podchod Saratov s vytahmi a inymi vychytavkami za 330-tisic
https://bratislava.sme.sk/c/22534463/obnova-podchodu-saratov-rata-s-vytahmi-k-zastavkam.html
Podchod Borska bez vytahov za 523-tisic
Podchod Zaluhy bez vytahov za 382-tisic
https://zverejnovanie.bratislava.sk/assets/File.ashx?id_org=700026&id_dokumenty=61757
https://bratislava.sme.sk/c/22534463/obnova-podchodu-saratov-rata-s-vytahmi-k-zastavkam.html
Podchod Borska bez vytahov za 523-tisic
Podchod Zaluhy bez vytahov za 382-tisic
https://zverejnovanie.bratislava.sk/assets/File.ashx?id_org=700026&id_dokumenty=61757
samkoh
1. Šalská/Hlavná/Parková/Esterházyovcov(I/75 vs. II/507 pri kaštieli)- keďže som býval na Severe, cez túto križovatku som chodil málokedy a nepamätám si jej predkruháčovú podobu.
2. Hodská/Šafárikova(pri Jasparku)- najmä na Hodskej v smere od nemocnice sa to v špičke zhoršilo; pred vybudovaním kruháča to zvyklo byť zo všetkých strán plynulé. (áno, kruháč sa robil kvôli Jasparku, od ktorého však ešte v lete 2014, keď som sa z GA sťahoval, išlo minimum áut).
3. Hodská/Hlavná/Vajanského/Bratislavská(na námestí)- kým boli semafory, bolo to plynulé. Po prebudovaní na kruháč sa do výstavby ochvatu pravidelne v poobednej špičke stálo na Bratislavskej od starého cintorína a na Hodskej od Jasparku.
4. Vajanského/Z.Kodálya/Staničná(odbočka na Clementisove sady)- tam sa kruháčom v podstate nič nezmenilo.
Alebo napr. v NR pri priemyselnom parku.
Netvrdím, že nie sú miesta, kde kruháče treba, ale je kopa svetelných križovatiek, ktorým by napriek priestorovej rezerve prebudovanie na kruháč nepomohlo... napr. Šancová/Karpatská