To sú linky priame do Bratislavy s mizivou obsadenosťou. Lepšie je ich skrátiť po nejaký prestupný bod a nechať ich behať častejšie, ako menej často ich posielať do kolón pred Bratislavou. Takže týmto nie že kazíme, ale zlepšujeme obsluhu a ešt aj zrýchlujeme prepravu osôb. A vôbec nie v náhodne vybraných oblastiach. Na Žitnom ostrove by tieto liny zostali, lebo obsluhujú obce bez prístupu na železnicu. Treba si pozrieť ten návrh...
Len nech sa žiadne linky na hranici nesekajú - aspoň nie do doby, kým sú krajské hranice politická omaľovanka a nie vymedzenia prirodzených regiónov.
Linka sa predsa pri troche snahy dá rozúčtovať medzi dva kraje, nemusíme kvôli tomu kaziť obsluhu náhodne vybraným oblastiam...
Uvažujú síce nad vlastným IDS s vlastným koordinátorom, ale PDO im odporúča sa pripojiť k BID, aj pod ich dispečerský aparát, aspoň teda v priľahlých okresoch, kde prevláda dochádzka do Bratislavy, čo vlastne rieši aj táto štúdia. Bolo by to jednoduchšie a rýchlejšie. Každopádne ich linky prichádzajúce do BSK bude treba riešiť aj z pohľadu financií bez ohľadu, či tam bude alebo nebude IDS, a to hlavne useknutím na hranici a následnými prekladmi CP na spoločných úsekoch, teda už na územi IDS BK.
Vzhľadom na to, že TTSK momentálne uvažuje s vlastným IDS, tak by som sa veľmi nezaoberal predstavami BIDky pre TTSK.
Ale budem rád keď sa prezentovanými princípmi začne riadiť aspoň na území BSK, lebo napr. v tendri na prímestskú dopravu majú zachovaný systém kedy prípoj k vlaku vychádza z Bratislavy, takže síce neuviaznem v zápche, ale namiesto toho uviaznem v Malackách na stanici, čakajúc kým sa tam došuchtá 40 minút zmeškaný autobus z Bratislavy (čo prináša otázku prečo neísť tým autobusom už z BA, keď som vlastne žiaden čas vlakom neušetril).
Plány na zväčšenie zón sú skvelá správa, snáď to prejde.
Tam je to s tou železnicou a názvami vôbec také pozoruhodné - žst. Smolenice leží skôr v Trstíne, alebo aspoň pri Trstíne, než v Smoleniciach ale volá sa Smolenice, lebo vlečky zo stanice smerovali do Smoleníc, zast. Buková s frekvenciou 0 ľudí denne v zime a 10 hubárov denne, keď je pekne, existuje viac-menej len preto, že tam bola výhybňa...
Ráno od 6:10-13:50 malo by to tak byt ak nebude odstavená pre nejakú poruchu 50/4
Pe67: v mojom zadeleni to nejak vychádza že nemám možno tak najskôr v auguste mi vijde raz ako tak kukam na plachtu ak sa to dovtedy nepomeni ale zatiaľ nemám , jedine žeby som chcel z voľna majú to chalani čo robievaju od pondelka do piatku v zadeleni.
Áno presne tak 21,50,98,70 vikendy občas 39 , veľmi malo 93
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro
Keď som sa na to pýtal, dostalo sa mi vysvetlenia, že je to preto, lebo zastávka je v katastri Brodna.