Reakcia na: fanatikmhd #233302:
Kde bolo tvrdené že nie sú voľné rady? Voľných ich je ešte niekoľko.Ak si prečítaš štandardy, tak každé vozidlo prevádzkované v IDS BK musí byť certifikované koordinátorom. Takže SAD DS má dve možnosti: Buď certifikuje všetky svoje vozidlá (čo znamená aj pridelenie IČV), alebo niektoré vozidlá proste na linky v IDS BK nebude môcť vypravovať. Inak je pravdepodobné, že SAD DS bude integrovaná celá.
Joyki
Aj keď súhlasím, že sú celkom nekoncepčne rozdelené IDS číselné rady, noví dopravcovia a nové zóny budú mať asi iný systém číslovania. Zóny sa teraz očíslovali po 10. odstupoch, miestami po 5., sú aj nelogické posuny, Trnava je zas 400 za 500kovými, kde Báhoň a Cífer je v 640 a 650. A Galanta zas bude nejaká 400-ková zóna, a SAD DS do Bratislavy prejde cez 600-kové zóny, teda tá autobusová linka zrejme dostane číselný rad 4xx, pričom na senecký smer chodia výlučne 6xx. Je to TTSK, áno, ale tým pádom priveľa miest obsadzuje zbytočne BSK. Mohlo to byť od Záhoria po Šamorín 3xx, 4xx, 5xx, 6xx a pre TTSK 7xx, ak je také dôležité rozdeľovať kraje, alebo nerozlišovať kraje a zachovať oblastné označenie.