Reakcia na: TeBeCe #233300:
V civilizovanej spoločnosti by developkár ešte pred výstavbou koordinoval svoje aktivity s prepravcom tak, aby novonasťahovaní klienti mali možnosť kvalitnej verejnej hromadnej prepravy a nemuseli zasviniť verejný priestor osobnými autami. Inde sa zase developkár nabalí na nekresťanskej marži a okamžite sa zdekuje, pričom nechá zúfalých obyvateľov, aby postupne objavovali všetky nášľapné míny jeho "nadštandardne kvalitného" projektu 



Joyki
Aj keď súhlasím, že sú celkom nekoncepčne rozdelené IDS číselné rady, noví dopravcovia a nové zóny budú mať asi iný systém číslovania. Zóny sa teraz očíslovali po 10. odstupoch, miestami po 5., sú aj nelogické posuny, Trnava je zas 400 za 500kovými, kde Báhoň a Cífer je v 640 a 650. A Galanta zas bude nejaká 400-ková zóna, a SAD DS do Bratislavy prejde cez 600-kové zóny, teda tá autobusová linka zrejme dostane číselný rad 4xx, pričom na senecký smer chodia výlučne 6xx. Je to TTSK, áno, ale tým pádom priveľa miest obsadzuje zbytočne BSK. Mohlo to byť od Záhoria po Šamorín 3xx, 4xx, 5xx, 6xx a pre TTSK 7xx, ak je také dôležité rozdeľovať kraje, alebo nerozlišovať kraje a zachovať oblastné označenie.