Tak ono to vypada inak, ked sa toho chyti nadsenec do dopravy ako ked sa toho chyti brigadnik, co nevie napisat prispevok na FB ani 7 hodin po mimoriadnej udalosti
Inak moje vedomosti v programovaní semaforov sú ako moje Lamborghini. Nemám Lamborghini. Ale každopádne som to dnes bol pozorovať a mám pocit, že celý signálny plán je koordinovaný s Patrónkou a preto trvá vždy rovnako dlho. Pri chodcoch sa naozaj predlžuje fáza odbočovania z Kauflandu, no zdalo sa mi, že ukrojilo z predchádzajúcej fázy ľavých odbočení. To by zároveň vysvetlovalo relatívne dlhý čas pred, ktorého uplynutím musím ako chodec stlačiť dopyt. Je to +- tak?
Dúbravské, podľa môjho názoru. Sú priechody, kde to potrebné je, ale nie som toho názoru, aby boli semafory úplne všade. A v Dúbravke nie je až taká premávka.
Netuším, čo je konštrukčné ovládanie brzdy ale napríklad fakt, že brzdový pedál nekladie odpor primeraný brzdovému účinku ale konštantný je pomerne veľký problém.
A zastaviť s vlakom na meter presne je na začiatočníky pekný výsledok, pokiaľ sa vojdeš do metra PRED návestidlo - na železnici totiž platí, že červená JE múr.
A k "rodeným vodičom" mám istú prirodzenú nedôveru.
Radšej nech tam vetrá (ak príde o niečo skôr), ako by mal na posledných zastávkach nabrať meškanie 2-3 min. Napríklad z dôvodu naplánovaných prestupov na iné linky ako napr. 23, 123/36 či 26.
Ako písal Valec.
Pokiaľ je dopyt od chodca, fáza ma fixnú dĺžku, ale prechodová fáza do ďalšej fázy je dlhšia, keďže je pomerne dlhý medzičas na prejdenie cez 5 jazdných pruhov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Pokiaľ je dopyt od chodca, fáza ma fixnú dĺžku, ale prechodová fáza do ďalšej fázy je dlhšia, keďže je pomerne dlhý medzičas na prejdenie cez 5 jazdných pruhov.