Ono je to cele o udrzbe. Ked som sa v Prahe viezol Karosou, ktora mala na sebe nalepene "Celkovou opravu vozidla vykonali v roce 1999 pracovnici dilen Hostivar." ci cosi take, mal som pocit, ze sa veziem v takmer novom vozidle. To sa ani zdaleka neda povedat o niektorych bratislavskych plynakoch omnoho cerstvejsieho data.
J
850mil nemusí znamenať 80 busov dobrých alebo 100Karos. To môže znamenať aj 160 busov dobrých, bo z fondou EU by mali ísť prachy na NP busy a to tuším až do výšky 50% z obstarávacej ceny. To isté platí aj pri trolembusoch. A 160 vozov za dva roky...
Avšak aj tak rozmýšlam o článku v BAnovinách o ignorovaní 60% obyvateľov mesta magistrátom. A napíšem aj pravdu o CNG busoch, to aby nemali argument "veď plynofikujeme" tak ako sa mi snažila podať pani z magistrátu, no tú som hneď zarazil. Aj keď aj plynofikácia je lepšia ako nič.