Tak pridávam videodokumentáciu z KV
https://www.youtube.com/watch?v=4dudGlimB3M
Išiel som tesne pred desiatou večer, teda za tmy a pri mokrej vozovke.
Postrehy:
1. BUS pruhy medzi Damborského a KV stále bez zvislého značenia a v týchto podmienkach takmer neviditeľné - nedodržiavajú sa ani pred desiatou.
2. Značenie obojsmerného pásu celkom pekne viditeľné, no stále zmätočné (vidieť na videu). Cargo&BUS pruhy zase nula bodov.
3. Na videu bez konfliktov, ale bola celkom hustá premávka a priestor nám razil autoborec - BUS.
4. Hodili by sa aspoň smerovníky s cieľmi (sídlisko vs. centrum) a rozhodne na cestu šípky. Neviem, či náhodou STN v tomto prípade netrvá na klemfixe. Ale je možné, že zníženie rýchlosti na 30 km/h (áno, je tam, presne na mieste, kde ako vodič musí človek dávať pozor na iné veci) je spôsob ako to obicyklovať. Teraz sa mi to nechce hľadať.
https://www.youtube.com/watch?v=4dudGlimB3M
Išiel som tesne pred desiatou večer, teda za tmy a pri mokrej vozovke.
Postrehy:
1. BUS pruhy medzi Damborského a KV stále bez zvislého značenia a v týchto podmienkach takmer neviditeľné - nedodržiavajú sa ani pred desiatou.
2. Značenie obojsmerného pásu celkom pekne viditeľné, no stále zmätočné (vidieť na videu). Cargo&BUS pruhy zase nula bodov.
3. Na videu bez konfliktov, ale bola celkom hustá premávka a priestor nám razil autoborec - BUS.
4. Hodili by sa aspoň smerovníky s cieľmi (sídlisko vs. centrum) a rozhodne na cestu šípky. Neviem, či náhodou STN v tomto prípade netrvá na klemfixe. Ale je možné, že zníženie rýchlosti na 30 km/h (áno, je tam, presne na mieste, kde ako vodič musí človek dávať pozor na iné veci) je spôsob ako to obicyklovať. Teraz sa mi to nechce hľadať.

Dispecer
Prípadne ďalšie kontakty sa dajú nájsť tu:
https://www.bratislava.sk/sk/organizacna-struktura