Reakcia na: 810zssk #230611:
Neslo by teoreticky zriadit zastavku pri tuneli, kde by bol mozny prestup medzi L4 a X6 smer molecova? Stale by tam boli prestupy, ale elektricky by mali chodit kazdu chvilu, teda by to nebol taky problem a nebolo by potrebne ist z nabrezia do Karlovky obchadzkou cez Kapucinsku
Valec
Na druhej strane, je dosť pochopiteľné, ba priam očakávateľné, že vozidlá z malého Klagenfurtu budú zachovalejšie ako z veľkého Berlína. Či však možno hodnotiť ich spoľahlivosť z jednej 700 km cesty (na ktorú určené primárne neboli) a navyše v extrémnych teplotách, to si už netrúfam hodnotiť.
Dajme im čas, nech sa ukážu (vozidla aj zodpovední) a potom hodnoťme. A porovnávame s tým, čo máme k dispozícii v zálohe, t.j. Karosy, SORky z I. generácie a pod.